Homballa Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Har hatt i bruk en WD-LIVE streamer helt til for ett par uker siden da jeg anskaffet meg en smart-tv fra Samsung (UE46ES8005) På WD spillerene hadde jeg mulighet til å få opp den tilkoblede harddisken på den,på pcen min. Den kom opp som egen stasjon med IP adresse. Noen som har tips på hvordan jeg når tak i den tilkoblede harddisken på tven?? Den er selvølgelig tilkoblet nettverket og bruker den med ALLSHARE programvaren jeg har installert på pcen. Vil gjerne ha mulighet til å overføre filer til den uten å måtte koble den av tven. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Du trenger ikke å ha den koblet til tv PLEX finnes som app til Samsung tv, last ned. Last ned plex media server på pcen, og stream 1080p filmer øyeblikkelig med et smukt interface Lenke til kommentar
Homballa Skrevet 19. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2013 Du trenger ikke å ha den koblet til tv PLEX finnes som app til Samsung tv, last ned. Last ned plex media server på pcen, og stream 1080p filmer øyeblikkelig med et smukt interface Dette gjør jo jeg allerede glimrende med Allshare programvaren. :-) men syns det et greit å slippe å drasse fram pcen + at det er greit å lagre filmene på den eksterne harddisken.... Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Alleshare fungerer helt greit, men PLEX gjør alt mye bedre, pluss den har bedre GUI og laster automagisk ned informasjon om serier og filmer. Pluss du kan forsette der du slapp av på pc, mobil eller nettbrett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå