Gå til innhold

Den offisielle Smite Tråden "Et tredje persons moba spill av verdensklasse"

Anbefalte innlegg

Men hvorfor kan det ikke komme League/Ranked hvor man kan queue sammen, enten 2 eller 3 stk.. Hvor det er samme opplegg som league med draft, lvl30 osv... Er så trist å spille normal når jeg skal spille med en kompis.. Ufattelig mange retards der...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men hvorfor kan det ikke komme League/Ranked hvor man kan queue sammen, enten 2 eller 3 stk.. Hvor det er samme opplegg som league med draft, lvl30 osv... Er så trist å spille normal når jeg skal spille med en kompis.. Ufattelig mange retards der...

altså dere kan jo queue på samme tidspunkt å håpe på det beste xD

Poenget med systemet er jo at spille reglene skal være like for alle.

Altså: Ingen voice communiction

En annen ting er Teamene kan være unbalanced hvis du tar med deg en venn som er mye dårligere enn deg osv..

Er jo mulig at det kommer på et senere tidspunkt, men etter det jeg vet kommer ikke det med det først :p

TIPS:

Hvis du er lei av nubs spill med et team :p

Lenke til kommentar

Ikke bare bare å finne ett team da :nei:

Er mere enn god nok for League Conquest, og henger fint med der. Spillte jo en Pre- Made Conquest med dere, og da datt jeg fort av lasset, dog var det før jeg hadde spillt en eneste Ranked, så var ikke klar over alt som skjedde. :tease:

Lenke til kommentar

Ikke bare bare å finne ett team da :nei:

Er mere enn god nok for League Conquest, og henger fint med der. Spillte jo en Pre- Made Conquest med dere, og da datt jeg fort av lasset, dog var det før jeg hadde spillt en eneste Ranked, så var ikke klar over alt som skjedde. :tease:

Håper du mener du henger fint med i silver, fordi det som skjer i bronze er det verste jeg har sett i et spill i hele mitt liv xD

Er ganske lett å finne et team, hvis du har de rette kontaktene :closedeyes:

Lenke til kommentar

Heihei, hva mener du med dere? :p

Altså,

erklingen, Gogleit (deg?), cipss, (kanskje airmid?), (kanskje mathftw?) evt et par andre burde jo ikke være umulig å organisere et smite team =) altså just4fun, kunne sikkert hjulpet til! :D prøver å gjør alt jeg kan for å forbedre smite miljøet

Endret av igxx
Lenke til kommentar

Jeg er overasket over at du ikke skriver på engelsk. Ble egentlig litt skuffet. :(

=( skulle nesten tro det ville bli på engelsk når jeg er såå trøtt om er no, men tyderligvis ikke =( men kunne ikke du prøved å organisere et team elns?

Lenke til kommentar

Mange som spiller dette spillet? Tenkte jeg skulle gi det en sjanse, LoL fallt i god smak hos meg, men greit med litt avveksling av og til, likte ikke helt Dota 2 og HoN selv om jeg strengt talt ikke har gitt de en fair sjanse enda. Men ble ikke frelst av førsteintrykket akkurat.

Lenke til kommentar

Mange som spiller dette spillet? Tenkte jeg skulle gi det en sjanse, LoL fallt i god smak hos meg, men greit med litt avveksling av og til, likte ikke helt Dota 2 og HoN selv om jeg strengt talt ikke har gitt de en fair sjanse enda. Men ble ikke frelst av førsteintrykket akkurat.

Er en del millioner som spiller det per dags dato, og har akkurat startet opp med beta i kina og skal til Korena om ikke så veldig lenge ! =)

Noe annet du ønsker å vite?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...