igxx Skrevet 13. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2014 Hehe, fikk nuclear ymir på første chest roll ;D haha gratz Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Ja, jeg skrev at jeg syntes at det skulle vært flere muligheter enn 1v1 og conquest Custom er ikke gøy. Da må man være en gjeng som er gjevngode, det er ikke vi Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Hehe, fikk nuclear ymir på første chest roll ;DHva er chest roll? Har fortsatt ikke fått strøm på gaming rommet mitt (oppussing), så sikkert mye som har skjedd med spillet siden jeg spilte sist. Noe som er verdt å nevne etter nyttår? Utenom nye gods altså Lenke til kommentar
igxx Skrevet 23. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2014 En kompis av meg skal starte opp et norskt team. Er det noen som er interessert? Lenke til kommentar
deac Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 weee, lootcrate er awsome, fikk Jack the reaper skinnet i denne månedens pakke Lenke til kommentar
igxx Skrevet 25. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2014 De trenger hovedsakelig adc og mid Lenke til kommentar
igxx Skrevet 30. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2014 Tenkte jeg skulle anbefale en reddit tråd for dem som er ny i smite, kommer også til å legge den på forsiden link: http://www.reddit.com/r/Smite/comments/2kmc0k/for_new_players/ Lenke til kommentar
varoes Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Finalen folkens! Hva synes dere? Synd at SK kom på 4. plass. Badgah er jo den norske helten. Men bra uansett, likte kampen deres mot CoG RED. Titan vs Prime dog. Altfor spennende! Lenke til kommentar
igxx Skrevet 15. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2015 Finalen folkens! Hva synes dere? Synd at SK kom på 4. plass. Badgah er jo den norske helten. Men bra uansett, likte kampen deres mot CoG RED. Titan vs Prime dog. Altfor spennende! Stor koste meg med et par venner og pizza Har prata med en del folk fra Titan, og de var bare delvis fornøyd, selv om de kom gjennom challenger cup, de gjorde en del domme mistakes + miss levelings :/ Uansett var nok Show matchen høydepunktet mitt <3 Lenke til kommentar
knux Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Finalen var dritspennende. Comeback til Titan was awesome. Well played av cogprime though. Lenke til kommentar
Jooaboa Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Noen som har prøvd dette spillet på xbox one? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå