VD Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 (endret) Tørst Bildet er fjernet. Endret 18. januar 2013 av VD Lenke til kommentar
niklas_nic Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 d der va jo najs... kule farge ligte godt skyggene åg gjennspeilingå i glasse Lenke til kommentar
Kent Rune Haugen Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Spennende og annerledes, topp Hvordan har du fått til det lilla lyset i glasset? Lenke til kommentar
VD Skrevet 19. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2013 Spennende og annerledes, topp Hvordan har du fått til det lilla lyset i glasset? Nedi vannet ligger det noen lilla pynte"diamanter" (plastikk). Har brukt lang lukkertid (10 sek) og malt lys med en lommelykt. Dermed har den lilla fargen reflektert med lyset i hele glasset. Lenke til kommentar
Kent Rune Haugen Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Takker for svar, ett smart triks Lenke til kommentar
austeen Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Fint bilde! Kan du ikke prøve å få redigert bort støvkornene i PS? 150%, eyedropper og brush tool? Vurdert ut i fra refleksjonen av glassdiamantene i stetten /bunnen på glasset, hadde det vært kult å sett samme teknikk i bruk på et bord med glassflate. Mulig det blir vanskeligere med uønskede refleksjoner... Lenke til kommentar
VD Skrevet 19. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2013 Tusen takk.. Takk for tips austeen. Jeg har ikke PS.. kun Lightroom som jeg redigerer i.. Der har jeg imidlertidig ikke fått til å fjerne støvkornene ved hjelp av "spot removal". Jeg skal nok prøve å utvide denne teknikken litt da den gir utrolig flotte resultater (synes jeg iallefall selv). Lenke til kommentar
Thebon Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 kreativt, og veldig stilig:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg