Brap Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Som emnet sier. Zune og Windows Phone er ikke alltid like lett,,, Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Som emnet sier. Zune og Windows Phone er ikke alltid like lett,,, Skjønner ikke problemet.. Hvorfor kan du ikke ta backup med Zune? Lenke til kommentar
Brap Skrevet 19. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2013 (endret) Skjønner ikke problemet.. Hvorfor kan du ikke ta backup med Zune? Finner ikke hvor i det j. programmet? Kan du fortelle meg så blir jeg glad Den kan heller ikke koble til fb chat lenger i meldinger? Er dette easy fix? Endret 21. januar 2013 av Ranies Lenke til kommentar
Brap Skrevet 27. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2013 Kan noen forklare meg plz? Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Kan noen forklare meg plz? Hva vil du ta backup av da? Lenke til kommentar
Brap Skrevet 28. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2013 Apper, nummer, bilder slik at jeg legger det inn på nytt når jeg har innstallert fabrikkinnstillinger? Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Apper, nummer, bilder slik at jeg legger det inn på nytt når jeg har innstallert fabrikkinnstillinger? Kontakter, kalender osv anbefaler jeg deg å synke direkte fra telefonen med Google-kontoen din, eventuelt Outlook-kontoen din. Bilder kan du laste opp til Skydrive, men det er også mulig å gjøre dette gjennom Zune.. Har du lest dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå