Gå til innhold

oppkjøring, kjørelærer sier "ikke fått svar"

drd

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg blir 18 om litt mer enn 2 mnd nå og besto teorien sent i November. Jeg kontaktet da kjørelæreren min og han sa han skulle ordne med oppkjøring til meg.

Men når jeg nå kontakter han for å få vite dato, så sier han att det er "enda for tidlig å vite"? Når i hel****e er det normalt å få vite oppkjøring? Det begynner å haste litt nå og jeg vil rett og slett bare vite om når jeg har oppkjøring, og han sier han ikke har fått svar.

Endret av drd
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, jeg gjør ikke det, jeg lurer rett og slett på om han har glemt hele greia og sier han ikke har fått svar, eller om han snakker sant og det faktisk tar så lang tid grunnet juletider osv.

Lenke til kommentar

Jeg synes det der høres rart ut.

Jeg bestilte oppkjøring selv. Ringte inn, fikk vite når det var ledig og tok en dato og klokkeslett. Informerte kjørelærer og han passet på å reservere bilen på det tidspunktet. Dette er en 4 år siden og jeg tviler på at rutinene til vegvesenet har forandret seg såpass at man ikke får vite en dato med en gang.

Lenke til kommentar

Det er vel ikke for tidlig å vite om du har all obligatorisk opplæring på plass, eller vet at denne vil være på plass og registrert minst 3 dager før en eventuell oppkjøring. De kan såvidt jeg vet i ditt tilfelle bestille oppkjøring til deg nå, men de har egne rutiner for når de gjør dette.

Forøvrig så publiserer Statens Vegvesen ventetider på nettet hver 14. dag, se link under:

http://www.vegvesen.no/Om+Statens+vegvesen/Kontakt/Kontakt+oss/Trafikkstasjoner/Ventetider

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...