Morten-Chan Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Har nettopp fått nytt Hovedkort, Prosessor (I7-3770K) og Minnekort (Corsair Dominator Platinum 2x8Gb 1866MHz..) Alt virker fint når strømmen blir satt på PSUen, og kortet lyser opp. Når du derimot slår på datamaskinen, startet den opp (Alle vifter går rundt) for og så gå av igjen etter 1-2 sekunder. Jeg får heler ikke noen pipelyd ut fra Speakeren, og Når det gjelder led lysene indikerer disse forskjellig fra hver gang jeg starter pcen om jeg i det hele får lest noe av dem. Jeg har testet med kun det viktigste, og jeg vet alt annet utstyr (unntatt de over) virker helt fint. Jeg har testet hovedkortet på utsiden av kabinettet da flere har hatt problemer med at kortet ikke virker i kabinettet. Uten hell. Har også prøvd og skifte litt plasseringer på de to minene, og prøvd med bare et av dem, også dette uten hell. Har også prøvd med et eldre minnekort jeg hadde liggende. Det er også mange som har problemer med WiFI påbygget, da denne på en rar måte jorder kortet, så jeg har også prøvd uten denne, da også uten hell. Det er også mange som skriver om feil som oppstår på grunn av berøring til kabinett osv, men har som sakt tidligere prøvd uten kabinettet. Jeg finner ikke feilen, men ser heler ikke noe som er feil, og alt av kabler er festet godt, det er sjekka 100 ganger. Har bygd flere pcer, men aldri hatt noe problem lignende dette, så står litt fast. All hjelp vil være god hjelp. Om jeg ikke finner problemet, må kortet leveres inn igjen. Takk, Og bare still spørsmål om mer informasjon trengs! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå