gitartrulte Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Jeg har tenkt til å søke på musikk linja, og jeg lurer på hvordan audition funker. Hvor mange sanger må man synge? Hva slags sanger burde man synge? osv.. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Regner med dette varier lokalt. Hva med å kontakte skolen og høre direkte? Som gitarist, så spilte jeg Sleepwalk av BSO, med kameraten min som akkompagnement. Vi akkompagnerte hverandre. Når det gjelder hva slags sang man bør synge, så tenker jeg at du bør velge den sangen som får vist frem stemmen din best mulig, men samtidig kan det kanskje være lurt å ikke være for kontroversiell i valg av sang i tilfelle du har et konservativt "dommerpanel". Lykke til! Lenke til kommentar
gitartrulte Skrevet 20. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2013 Regner med dette varier lokalt. Hva med å kontakte skolen og høre direkte? Som gitarist, så spilte jeg Sleepwalk av BSO, med kameraten min som akkompagnement. Vi akkompagnerte hverandre. Når det gjelder hva slags sang man bør synge, så tenker jeg at du bør velge den sangen som får vist frem stemmen din best mulig, men samtidig kan det kanskje være lurt å ikke være for kontroversiell i valg av sang i tilfelle du har et konservativt "dommerpanel". Lykke til! Tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå