w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Det er bare å flytte tråden hvis den ligger på feil kategori. Tenkte jeg skulle skaffe meg et lite kjøleskap, men jeg finner ikke ut hvor, har heller ikke sett noen på Elkjøp eller Expert. Jeg ser etter et lite kjøleskap som er svart og har et vindu. Noe som dette, trenger ikke å være rockstar, men noe lignende. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Slike du ser i butikker er "proffmodeller" som ikke selges i vanlig butikker. Nærmest det du spør etter er kanskje denne fra Temptech, men den er mindre. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 18. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2013 Det gjør ingen ting om den er mindre, men finnes det noen billigere løsninger? Så veldig greit ut med det du fant. Lenke til kommentar
thejots Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=34609807&kwUnica=minibar Ta en titt her Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 18. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2013 Var eks. MVA. Tror nok jeg kjøper det direkte fra nettsiden. Takk for hjelpa folkens Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Du får ikke kjøpt fra nettsiden jeg linket til, det er importør. Men på høyre side kan du klikke på oversikt over forhandlere. Hvem som har på lager aner jeg ikke, men veldig mange kjente butikker og nettbutikker kan skaffe skapet. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 18. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2013 Åhh, tenkte ikke over det. De har det visst på Expert butikken jeg var innom Så ikke noen da jeg var der, men kan sikkert hende de bestiller hvis jeg spør? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 De kan skaffe det hvis de vil. Eller så har jo Komplett på lager. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 18. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2013 Supert! Da slipper jeg å dra innom Expert Takk for hjelpa igjen Lenke til kommentar
theobvious Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 jeg vet ikke om jeg kan spørre eller får lov men jeg har samma problemet og jeg leter etter et nermere 1000-1500 er det mulig? og det skal være nestet likt har sett sånne med plass til 8 bokser altså 4 burn men det ekke nok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå