Gå til innhold

Er det noen som kommer inn på usle ticknet.no?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

et stk mobil til ticnet

et stk fast telefon til spektrum

og en nettlinje som jeg trykket refresh på et par ganger kan man si og jeg startet tidlig og jeg fikk ikke billetter, bitter neida...

Ikke veldig imponert over kapasiteten til ticnet den forrige rekorden min i venting var når jeg skulle ha springsteen billetter det tok bare 40 min nå satt jeg i 1.15min og det var utsolgt.

Neste gang får Gunnar Eide AS eller nå hva det heter leie valle hovin når TALLICA kommer...

Lenke til kommentar

Ser på finn.no at metallica billetter legges ut for salg der. Har ringt en av dem, han skulle ha 850kr pr stykk, og han hadde mer enn 20 bill. igjen. Billetter er vel kommet på qxl også.

Jeg blir så ¤%#" forbannet av å se disse som driver med organisert svartebørs handel! Det skulle vært så inn i ¤#"¤ ulovlig!

:evil::grumpy:

Lenke til kommentar

Jepps, det ene eksempelet er mer graverende enn det andre..

Men, det er ikke lov, det er ulovlig, men som sagt, ressurssituasjonen gjør at politiet i stillhet godtar dette. ( <-- det er sitat av vakthavende på politiets sentralbord, de var godt kjent med problemet.)

Forbannet irriterende, iallefall når man vet at i f.eks danmark slår man hardt ned på akkurat dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...