Manx Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Som jeg skrev tidligere sikkert en J**la fjortis med regulering, som skal utnytte gammle TALLICA fans... Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 en kamerat av meg har bydd på qxl, men må nok opp i noen tusen før han får de to bilettene... Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Kjekt å logge seg inn og trykke på refresh som en gærning når klokka nærma seg 10. Metallica, here I come 8) Lenke til kommentar
PT Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 [Gjøre-narr]Jeg har fått billetter [/Gjøre-narr] Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 hehe Jeg har og billettter Lenke til kommentar
gspr Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 *Vifter med 6 billetter* Men til saken... ticnet hadde jo elendig kapasitet! Virkelig dårlige saker! Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Kjekt å logge seg inn og trykke på refresh som en gærning når klokka nærma seg 10. Metallica, here I come 8) gjorde så. men har enda ikke kommet igjennom Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 et stk mobil til ticnet et stk fast telefon til spektrum og en nettlinje som jeg trykket refresh på et par ganger kan man si og jeg startet tidlig og jeg fikk ikke billetter, bitter neida... Ikke veldig imponert over kapasiteten til ticnet den forrige rekorden min i venting var når jeg skulle ha springsteen billetter det tok bare 40 min nå satt jeg i 1.15min og det var utsolgt. Neste gang får Gunnar Eide AS eller nå hva det heter leie valle hovin når TALLICA kommer... Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 kom igjennom nå. Står at det er ledig, men når jeg prøver å bestille, så "kan de ikke finne det antall plasser jeg ønsker" Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Da må du nok ta noen crappy plasser : Går vel ann å sitte og headbange? Lenke til kommentar
diss Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Ser på finn.no at metallica billetter legges ut for salg der. Har ringt en av dem, han skulle ha 850kr pr stykk, og han hadde mer enn 20 bill. igjen. Billetter er vel kommet på qxl også. Jeg blir så ¤%#" forbannet av å se disse som driver med organisert svartebørs handel! Det skulle vært så inn i ¤#"¤ ulovlig! Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 det er ingen plasser igjen på noen av dagene Lenke til kommentar
diss Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Jaja. Snakket nettopp med vakthavende på politiets sentralbord. Svartebørs handel ER ulovlig, men pga ressurssituasjonen ble dette nedprioritert og stille godtatt... Det var ikke noe annet å gjøre enn å bite i det sure eplet.. %¤#%" Lenke til kommentar
Neypalm Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Jaja. Snakket nettopp med vakthavende på politiets sentralbord. Svartebørs handel ER ulovlig, men pga ressurssituasjonen ble dette nedprioritert og stille godtatt...Det var ikke noe annet å gjøre enn å bite i det sure eplet.. %¤#%" http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...148608&forum=79 Lenke til kommentar
diss Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Jepps, det ene eksempelet er mer graverende enn det andre.. Men, det er ikke lov, det er ulovlig, men som sagt, ressurssituasjonen gjør at politiet i stillhet godtar dette. ( <-- det er sitat av vakthavende på politiets sentralbord, de var godt kjent med problemet.) Forbannet irriterende, iallefall når man vet at i f.eks danmark slår man hardt ned på akkurat dette. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Kjekt å logge seg inn og trykke på refresh som en gærning når klokka nærma seg 10. Metallica, here I come 8) Det er takket være sånne som deg at siden til ticnet brøt sammen da.. ... fy faan ... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 jaja, fikk oppleve dem på roskilde i år Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 utsolgt, for bestille noen billetter da, er ikke sikker på om det passer med examen etc. enda. Får bestille til begge dagene så er eg sikker, er noen fordeler med og hvere i fan klubben Lenke til kommentar
dor123 Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 finns fortsatt en mulighet og få tak i billetter til 500 spenn :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå