Gå til innhold

Er det noen som kommer inn på usle ticknet.no?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fikk alle 8 billettene jeg skulle ha, jeg...

Tok seks stykken over tlf da... tic-net brøt jo helt sammen... elendig oppleg!

Har prøvd tlf flere ganger; får som regel opptatt. Er jeg "heldig" kommer jeg igjennom for å høre ei kjerring si at det er stor pågang...

Lenke til kommentar

Jeg ar nå sitti med to telefoner i en time før jeg kom igjennom og har stått i den ")(#/¤%"/( køen i femten minutter og så kommer kjerringa og sier det er utsolg....

Jeg var på ticnet sine sider 10.40 men da kom jeg ikke igjennom for stor traffik...

Så nå sitter det en voksen mann som ikke er i verdens beste humør, det er sikkert en gjeng med fjortiser som synes Nothing Else Matters er så fin som har fått billetter...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
Ja :evil:,

edit: jeg skal riktig nok på Marilyn Manson 18 des. men det er ikke noe stor trøst :cry:

Shit, de gikk fort :o Heldigvis satt jeg klar 9.50 og refresha vært 5. sekund :D Gleder meg noe helt villt, håper bare at de ikke bare spiller st. anger :-)

st.anger tour...

Lenke til kommentar

Fikk tak i 6 biletter på onsdag :D , skulle ha 7 :cry: . kjipt for den ene kompisen min. satt med 2 pcer og refresha sammtidig, kom inn første gang klokken 11, neste gang 11.20, da var det utsolgt. Men jeg gleder meg som en fjortis :D .

Mercury

Edit

P.s. Noen som har en stå plass inngang 10 Onsdag 3/12 og selge så si ifra.

Lenke til kommentar
Ja :evil:,

edit: jeg skal riktig nok på Marilyn Manson 18 des. men det er ikke noe stor trøst :cry:

Shit, de gikk fort :o Heldigvis satt jeg klar 9.50 og refresha vært 5. sekund :D Gleder meg noe helt villt, håper bare at de ikke bare spiller st. anger :-)

st.anger tour...

vet det, men det er lov å håpe :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...