hodesleng Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Scheisse! Har trykket oppdater siden 9.50, skal ha Metallica billetter!!! Lenke til kommentar
DigitalOverride Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Fikk alle 8 billettene jeg skulle ha, jeg... Tok seks stykken over tlf da... tic-net brøt jo helt sammen... elendig oppleg! Lenke til kommentar
hodesleng Skrevet 13. september 2003 Forfatter Del Skrevet 13. september 2003 Fikk alle 8 billettene jeg skulle ha, jeg... Tok seks stykken over tlf da... tic-net brøt jo helt sammen... elendig oppleg! Har prøvd tlf flere ganger; får som regel opptatt. Er jeg "heldig" kommer jeg igjennom for å høre ei kjerring si at det er stor pågang... Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 FÅR ****** IKKE BILETTER Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Jeg fikk billetter 10.01 Bestilte til 3. desember da, vet ikke om det har noe å si. Uansett kult Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Hvorfor har spektrum skifta til Ticnet? Latterlig. Ringte spektrum i dag, det eneste de gjør er å ta imot telefoner fra folk som vil på Metallica. Jeg var på Ticnet kl 10.00 SHARP. Tok nesten 10 min å vente på bekreftelse.. Fikk billetter dog Lenke til kommentar
DarkMan Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Fikk mine 2 METALLICA billetter via ticknet Like etterpå så kom jeg ikke inn på hjemmesiden dems engang Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 jeg klarte det!!! fikk biletter!!!! DIGG :D:D Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Kan det være seriøst at So Solid Crew skal varme opp? Det står det på sidene til spektrum. http://www.sosolid.co.uk/photos/So_Sold_Cr...w_men_group.jpg Tenk deg disse menneskene skrike "in tha house y'all" før Metallica kommer på scenen. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Jeg ar nå sitti med to telefoner i en time før jeg kom igjennom og har stått i den ")(#/¤%"/( køen i femten minutter og så kommer kjerringa og sier det er utsolg.... Jeg var på ticnet sine sider 10.40 men da kom jeg ikke igjennom for stor traffik... Så nå sitter det en voksen mann som ikke er i verdens beste humør, det er sikkert en gjeng med fjortiser som synes Nothing Else Matters er så fin som har fått billetter... Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Jeg ar nå sitti med to telefoner i en time før jeg kom igjennom og har stått i den ")(#/¤%"/( køen i femten minutter og så kommer kjerringa og sier det er utsolg.... Er begge dagene utsolgt? Seriøst? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Ja , edit: jeg skal riktig nok på Marilyn Manson 18 des. men det er ikke noe stor trøst Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Ja , edit: jeg skal riktig nok på Marilyn Manson 18 des. men det er ikke noe stor trøst Shit, de gikk fort :o Heldigvis satt jeg klar 9.50 og refresha vært 5. sekund Gleder meg noe helt villt, håper bare at de ikke bare spiller st. anger :-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Ja , edit: jeg skal riktig nok på Marilyn Manson 18 des. men det er ikke noe stor trøst Shit, de gikk fort :o Heldigvis satt jeg klar 9.50 og refresha vært 5. sekund Gleder meg noe helt villt, håper bare at de ikke bare spiller st. anger :-) st.anger tour... Lenke til kommentar
Mercury Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Fikk tak i 6 biletter på onsdag , skulle ha 7 . kjipt for den ene kompisen min. satt med 2 pcer og refresha sammtidig, kom inn første gang klokken 11, neste gang 11.20, da var det utsolgt. Men jeg gleder meg som en fjortis . Mercury Edit P.s. Noen som har en stå plass inngang 10 Onsdag 3/12 og selge så si ifra. Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Ja , edit: jeg skal riktig nok på Marilyn Manson 18 des. men det er ikke noe stor trøst Shit, de gikk fort :o Heldigvis satt jeg klar 9.50 og refresha vært 5. sekund Gleder meg noe helt villt, håper bare at de ikke bare spiller st. anger :-) st.anger tour... vet det, men det er lov å håpe :-) Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Det sitter en kar på qxl som skal ha 1000 kr billetten vurderer det sterkt... Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Det sitter en kar på qxl som skal ha 1000 kr billetten vurderer det sterkt... Det forbannede kukhodet får garantert mye mer enn det. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Det forbannede kukhodet får garantert mye mer enn det. Da var de billettene borte, bare vente på den neste grådige J***len , som skal selge. Ellers er det jo bare å ta en tur til Spektrum når konserten er og vente så lenge som mulig å finne en sb-hai. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Ellers er det jo bare å ta en tur til Spektrum når konserten er og vente så lenge som mulig å finne en sb-hai. Møter jeg en slik en skal jeg kjøpe billeten og "ta hånd om" han fyren etterpå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå