Cuneax Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 I tillegg blinker de i takt med musikken. Isbit sender melding når du er for full Lenke til kommentar
passdeg Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Må drikke sabla fort for at den ene isbiten som skal følge med at du ikke blir for full ikke mister kuldeeffekten Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Dette må være det dummeste jeg har sett. Har han så alvorlige drikkeproblemer at han på MIT lager en elektronisk enhet for å monitorere alkoholinntak hører han ikke hjemme på MIT. Selvsagt veldig satt på spissen, og det var nok mye humoristisk ment, men alikevel mener jeg dette var helt patetisk. Han er tydeligvis kreativ, men en større skivebom på hvordan man bruker kreativiteten har jeg ikke sett på lenge 1 Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 "Dummeste jeg har sett", "helt patetisk", "skivebom" Troll? Er jo bare en oppfinnsom ingeniørstudent som ville lage noe kult på fritida.. 4 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Jeg vil si det er mer patetisk å poste på et forum til enhver tid, men sånn går nå dagan... Jeg syntes det var litt kult, og som hun selv sier, det er nok ikke noe å satse på fremover, mer noe som lages fordi man kan. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Godt og se at MIT hacker-spiriten fortsatt eksisterer når de velger å la oppfinnelsen bli public domain istedet for å ta patenter. 1 Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 (endret) "Dummeste jeg har sett", "helt patetisk", "skivebom" Troll? Er jo bare en oppfinnsom ingeniørstudent som ville lage noe kult på fritida.. Joda, og jeg gir han creds for kreativiteten, men i videoen legger han det opp som at han nærmest er alkis og nå plutselig har løsningen som gjør at han kan drikke mer kontrollert. Bare fint med innovasjon og kreative oppfinnelser, men var selve opplegget jeg syntes ble litt vel "trashy" rett og slett. Men ja, skal ikke si noe mer på det. Syntes som sagt at det var kreativt og hadde det blitt lagt mer frem som en gøy gadget fremfor noe som nærmest skal "redde liv" hadde min tone vært en helt annen Jeg vil si det er mer patetisk å poste på et forum til enhver tid, men sånn går nå dagan... Jeg syntes det var litt kult, og som hun selv sier, det er nok ikke noe å satse på fremover, mer noe som lages fordi man kan. Patetisk å poste på et forum til enhver tid? Hva er det du gjør da, som har 33% flere innlegg enn meg i omtrent samme tidsrom? :nei2: Endret 18. januar 2013 av IceBlitz Lenke til kommentar
multisync Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Patetisk å poste på et forum til enhver tid? Hva er det du gjør da, som har 33% flere innlegg enn meg i omtrent samme tidsrom? :nei2: Tror du skal lese en gang til jeg før du går så hardt til verks. "men sånn går nå dagan.." skrev jeg som neste del av setningen som antyder at jeg basher meg selv mer enn deg. Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Tror du skal lese en gang til jeg før du går så hardt til verks. "men sånn går nå dagan.." skrev jeg som neste del av setningen som antyder at jeg basher meg selv mer enn deg. Hehe, okei. Meg som bare har begrenset hjernekapasitet i dag Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 (endret) Dette kaller jeg en passelig inntaksindikator. "Flott, dette går strålende", sier den, og blinker lystig. Skal faen kjøpe to, så kan jeg ha en i hvert glass. Skål, medborgere! Endret 19. januar 2013 av Isbilen Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Bare tre glass??? Regner med det var en sterk blanding da Ellers så er jo dette en fin ting å ta med på fest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg