Skyslake Skrevet 21. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2013 Noen som har noen formeninger om hvem jeg bør kjøpe av de to? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Noen som har noen formeninger om hvem hvilken jeg bør kjøpe av de to? Kabinett kommer an på hvor mye utseende har å si for deg. Hovedkort kommer an på hva du trenger av USB-, SATA- og PCIe-spor. Prosessor er i5 det lure valget, i7 er valget om du har penger du ønsker å bruke. 1 Lenke til kommentar
Skyslake Skrevet 21. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2013 Kabinett kommer an på hvor mye utseende har å si for deg. Hovedkort kommer an på hva du trenger av USB-, SATA- og PCIe-spor. Prosessor er i5 det lure valget, i7 er valget om du har penger du ønsker å bruke. Kabinett kommer an på hvor mye utseende har å si for deg. Hovedkort kommer an på hva du trenger av USB-, SATA- og PCIe-spor. Prosessor er i5 det lure valget, i7 er valget om du har penger du ønsker å bruke. Takk, da endte jeg på den med i-5 Takk til alle som har vært her inne å gitt tips og råd, og til dere som har tatt dere tid til å se om dere hadde noe å bidra med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå