dredg Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Ser på en unboxing nå fra en retail boks fra UK og der er det ingen lade krybbe; Blir litt småmuggen om det er noe man må betale mye ekstra for kjenner jeg. 1 Lenke til kommentar
µT. Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Ser på en unboxing nå fra en retail boks fra UK og der er det ingen lade krybbe; Blir litt småmuggen om det er noe man må betale mye ekstra for kjenner jeg. Det varierer fra land til land og operatør/butikk. Kunder i bla. Tyskland, Belgia og Nederland får ladekrybben med i esken, men igjen så varierer det sterkt. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 5. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2013 Jeg er enig at det hadde vært litt kjipt om vi ikke fikk den med her til lands, men den koster heldigvis ikke all verden: Dock til Xperia Z (229,- for de som ikke vil trykke). Jeg kommer til å kjøpe en ekstra til å ha på jobben. Lenke til kommentar
morten007 Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Hvor fikk du tak i Xperia Z? Trodde ikke den kom ut før til torsdag. Kjøpte fra Expansys! Fikk den i helga. Det var ikke med Dockingstasjon, men en ok NFC/Bluetooth-høyttaler. Lenke til kommentar
Trazor Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Har bestilt CDON sitt pakketilbud nå jeg også, kanskje de bundler med høytaleren i stedenfor docking. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 5. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2013 Hvor fikk du tak i Xperia Z? Trodde ikke den kom ut før til torsdag. Komplett har endret fra ubekreftet 6. mars til bekreftet 6. mars på leveringsdato så nå er det bare å krysse fingrene for at det stemmer :-) Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 (endret) Noen som har studert tilgjengelige close-ups og funnet ut om det er en liten utsparing der for feste av lanyard? Make or break for meg med tanke på bruk i kano/kajakk. Edit: Fant ut av det. Og er happy: http://www.youtube.com/watch?v=zqWviE77uPg Endret 5. mars 2013 av gammalerik Lenke til kommentar
abil Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Kjøpte fra Expansys! Fikk den i helga. Det var ikke med Dockingstasjon, men en ok NFC/Bluetooth-høyttaler. Ser han Singh Electroniks på lillestrøm har fått den inn til stiv pris 5999. Lenke til kommentar
sa&ck Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Det varierer fra land til land og operatør/butikk. Kunder i bla. Tyskland, Belgia og Nederland får ladekrybben med i esken, men igjen så varierer det sterkt. Hvis man ser på Amobil sin "test" så er ladekrybbe med i esken. Esken er også større i forhold til de jeg har sett på andre "unboxing" videoèr ! Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Kommer Ann på om telefonen er norsk eller ikke. Cdon sine er feks ikke norsk men inportert og kan derfor ikke ha det samme innholdet i esken Lenke til kommentar
µT. Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Hvis man ser på Amobil sin "test" så er ladekrybbe med i esken. Esken er også større i forhold til de jeg har sett på andre "unboxing" videoèr ! Jepp, men Amobil fikk en testutgave av telefonen, så vi skal ikke se bortifra at Sony la med docken også; for testens skyld. Men igjen så avhenger det sikkert hvor man kjøper telefonen. Når jeg kjøpte Galaxy Note, så fikk jeg en flipcase med i esken, og det var tydligvis noe de fleste som kjøpte den i begynnelsen fikk, men ikke alle fikk den. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Håper jeg får med ladekrybbe, jeg bestilte fra CDON.no. Lenke til kommentar
DesiTroll Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Det der gjelder vel Xperia V ikke Z. Ja, ikke bare det.. Sånne tråd kan man finne om alle mobiler, Galaxy S3, Note 2, iPhone 5 osv osv you name it. Folk som har problemer skriver jo på sånne forum for å få hjelp.. De som ikke har noe problem, skriver ikke tråd bare for å gi ros liksom. Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Nettopp bestilt en xperia Z. Jeg skal og få tak i ett pulsbelte. Er det noen som vet hvilke pulsbelter som kan brukes til denne telefonen ? Link - Ja takk Lenke til kommentar
N. Tveranger Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Noen som vet om blant annet det CE merket på baksiden er noe klistremerke greier? Ser mer ut som et leketøy med det merket på. Lenke til kommentar
Trazor Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Nå står det "Varene pakkes" på bestillingen min hos CDON. 2 Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Nå står det "Varene pakkes" på bestillingen min hos CDON. Ingen forandring hos min bestilling ho cdon, kjenner jeg er en smule utolmodig ja Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 6. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2013 (endret) Min bestilling hos Komplett (lagt inn 18.02) har nå fått status: Plukket! Mulig det blir kort dag på jobben i morgen :-D Edit: Og der var den sendt \o/ Endret 6. mars 2013 av LtdEdFred Lenke til kommentar
smilys Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Kjøpte i Oslo i dag. Fikk med dokking/ladekrybbe 1 Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Noen som har brukt den sammen med Mac? Har et ønske om å bytte ut iPhonen min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå