Gå til innhold

Sony Xperia Z – Sonys nyeste flaggskip

Anbefalte innlegg

Bare på siste siden har det vært 2 som ikke gidder å lese tråden,

men belaster andre med spørsmål som gir svar på tidligere sider.

Jeg vil anbefale alle til IKKE Å GIDDE besvare dette.

Både til sveinungv & mohamedina vil jeg si at dette er ganske respektløst.

Endret av almeli
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare på denne siden har det vært 2 som ikke gidder å lese tråden,

Du skal ha god tid om du skal lese 1062 innlegg for å finne det du leter etter. Det er da folk bør innse at førstepost trenger en FAQ med henvisning til de enkelte innlegg som gir svar.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tar vel ikke veldig lang tid å svare? Når tråden er såpass lang burde du og forstå at det tar lang tid å lete/lese seg gjennom alt. Jeg kommer til å lese gjennom tråden etterhvert, men der og da hadde jeg ikke tid til å lete. Siden jeg hadde lite tid så stilte jeg et simpelt spørsmål som jeg regnet med å få raskt svar på, noe jeg også gjorde. Jeg fikk satt på både skjermbeskytter og beskyttelsen til baksiden, dette på mindre tid en det hadde tatt meg å se gjennom de 10-15 første sidene her.

Om det ikke skal mer til for å være respektløs en å stille et spørsmål, så tror jeg de fleste er respektløse.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har nettopp kjøpt meg en Xperia Z og har problemer med å laste bilder opp på Instagram. Jeg går inn i instagram og henter opp et bilde jeg selv har tatt på mobilen, godtar utsnittet, den laster - også går den tilbake til instagrambildet hvor jeg selv kan ta et nytt bilde. Dette har skjedd flere ganger, og var et problem jeg aldri hadde med Note 2.

Noen som vet om dette er et XPeria--problem, eller om Instagram har fått problemer i det siste?

Lenke til kommentar

Kjempeproblemer... igjen :(

Jeg var på fisketur igår, og da jeg kom hjem luktet min telefon ikke overaskende... FISK.

I og med at telefonen er vannsikker, tok jeg den med i dusjen og vasket den.

Den fingerte fint etter det.

2 timer senere, ville ikke hjemknappen fungere lenger. Den ville ikke sette på skjermlås.

Så plutselig skrudde den seg av. Da jeg forsøkte å få den på igjen, ble skjermen litt rar i kantene, og den startet i sikkerhetsmodus.

Så skrudde den seg av igjen og ville ikke på.

Da jeg koblet den til laderen, begynte den røde LED å blinke, og den vibrerer 3 ganger med 6-7 sekunders mellomrom.

Prøver å skru den på med vol+ og vol- i åtte sekunder, men ingen av kombinasjonene fungerer.

Får ikke kontakt med den via PC heller, så det er fint litye jeg får gjort.

Noen ideer? :(

Lenke til kommentar

Mulig et dumt spørsmål, men hvordan går jeg frem? Husker ikke IMEI, kjøpte den av en som kjøpte den på CDON.com. Jeg har kvitteringen.

* # 0 6 # i telefonappen er det letteste. Det står som regel under batteriet også, men det er en Z, så :p

Lenke til kommentar

Har ikke hørt makan til tull.

på mange tråder er det hundrevis av innlegg, som ikke alle gidder lese gjennom.

Kanskje de rett og slett ikke er så interessert. Ganske enkelt.

"Belaste andre med spørsmål"?

Jeg måtte lese den setningen flere ganger.....

Om du synes dette er ubehagelig, så er det vel heller du, som er respektløs.

Selvfølgelig skal det svares. Eller så får man bare ignorere, om man ikke har tid.

Bare hyggelig å gi svar.

Endret av cirka
  • Liker 8
Lenke til kommentar

Beklager almeli, men når man ikke finner det man søker på og heller ikke har tid til å lese igjennom alle 54 sidene så blir det slik.

Hadde alle vært slik som han herre, hadde jorda vært en fantastisk herlig plass :)

Lenke til kommentar

Etter å ha vinglet fra Galaxy S3 via Iphone5 til Lumia920 har jeg hatt min Xperia Z siden den kom på markedet i mars. Tar av meg hatten for Sony noe som også gjelder min Vaio Pro11 og min fremtidige Tablet Z. Fortsatt enormt fornøyd, kan ikke huske å ha blitt mere glad i en telefon siden Ericsson T68i og P1.

Lenke til kommentar

Sier meg helt enig, telefonen er suveren. Min første Sony telefon, garantert ikke min siste.

Har hatt min siden mars jeg også.

Bruker min mye på sjøen, så den blir mye utsatt for sjøsprøyt. Dette har den taklet helt fint.

Spyler den i litt ferskvann når jeg husker det, for å få bort salt.

En suveren telefon for utendørsliv. :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg har tafset på både S4 og HTC One i butikken men fikk ikke lyst å bytte til fordel for noen av dem. Neste mobil blir nok en Sony for min del også :-)

Det at den er vanntett og såpass solid er et enormt pluss selv om høyttalerlyden nok lider litt under dette..

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...