dredg Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Uff det der ser helt groteskt ille ut! Men når ZL ikke kommer til Norge, HTC One er uaktuell grunnet Sense og Samsung mest sannsynligvis er like plastic fantastic som S3 så er det ikke så mange gode valg om man vil ha ny telefon nå. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Det er jo bare å installere en ny launcher så har du fjernet HTC Sense. Anbefaler Nova Launcher for et stock android look. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Å ja det viste jeg ikke, sist jeg hadde en HTC så var ikke det mulig mener jeg å huske. Da må jeg sjekke One litt nøyere! Lenke til kommentar
DesiTroll Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Au da... (iPhone 4S(?) Vs Xperia Z) Sjekk sortnivået ute på kantene. Som en person som er vant til AMOLED, så er dette en klar dealbreaker. Har hørt at det er på grunn av beskyttelse film som er allerede på skjermen.. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 (endret) Har hørt at det er på grunn av beskyttelse film som er allerede på skjermen.. Stemmer det. Jeg har hørt at innsynsvinkelen blir betraktelig bedre når man har tatt denne beskyttelsen av. Gjør man dette så er ikke skjermen "knusesikker" lenger, men går den i bakken så knuses skjermen uansett, så man taper ingenting på det. Filmen gjør bare slik at glasset ikke faller ut. Ellers så har jeg sett på flere anmeldelser og flere og flere bilder dukker opp av skjermen, og det er faktisk ikke så jævlig gale som man skal ha det til. Skjermen skal være helt kanon, men innsynsvinkelen skal være dårligere enn konkurrentenes. Dette betyr dog ikke at skjermen er dårlig. Det at Sony også bruker utrolig mye grått gjør ikke saken bedre. Jeg trodde først at navigasjonsbaren (nederst på skjermen) var sort første gang jeg så den, men Sony har faktisk gjort denne grå. Hvorfor!? Dette kan dog fikses hvis man rooter telefonen. Launcheren er også fargemessig et traust syn, så jeg tenker at å bytte til Nova Launcher vil også øke inntrykket. Det har også dukket opp et screenshot av et kalibreringsapp til skjermen til Xperia Z. Det ser dog ikke ut som om noen faktisk har denne på sin Xperia (på XDA), men vi skal ikke se bortifra at APKen dukker opp etterhvert slik at man selv kan kalibrere fargene. Endret 25. februar 2013 av LordManhattan Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Det er jo bare å installere en ny launcher så har du fjernet HTC Sense. Anbefaler Nova Launcher for et stock android look. Så du mener at Sense bare er en launcher? 2 Lenke til kommentar
µT. Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Sense er et framework. Man fjerner ikke Sense ved å installere en ny launcher, men man får nye funksjoner og utseende. Sense launchere pleier også å være svært tungdrevne, så en launcher som f.eks Nova eller Apex vil gjør enkelte ting raskere. 2 Lenke til kommentar
T5 Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Synes det er en dårlig vurdering av Sony at de ikke tar inn "design"-utgavene av mobilene sine ref. ZL og TX. 1 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Faen, er vanskelig dette her. Xperia Z eller vente litt til på Galaxy S4? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 HTC one ville jeg tatt:). Sonyen er det for mye feil på så ville ikke tatt den Lenke til kommentar
dredg Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Er det bekreftet at man får med ladekrybben i retail pakken? Eller var dette bare noe anmeldere fikk med? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 (endret) HTC one ville jeg tatt:). Sonyen er det for mye feil på så ville ikke tatt den Hva slags feil da? Endret 4. mars 2013 av Hotel Papa Lenke til kommentar
sa&ck Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Er det bekreftet at man får med ladekrybben i retail pakken? Eller var dette bare noe anmeldere fikk med? Den følger med :-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 HTC one ville jeg tatt:). Sonyen er det for mye feil på så ville ikke tatt den HTC One mangler en hjem knapp i midten, der ville de heller ha en HTC logo, det ødelegger den for meg. 2 knapper er alt for lite. Den følger med :-) Bare i enkelte land? Norge er nok et av de. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Hva slags feil da? Hei alle sammen,ser mange har bestilt denne mobilen..dere burde avbestille den med en gang..sony har store problemer med mobilene sine som de ikke gjør no med..gå inn påhttp://talk.sonymobile.com/thread/60422?start=160&tstart=0 så kan dere se for dere selv hvor stort og alvorlig problemet er.Jeg kan nevne at jeg kjøpte sony xperia v som fra dag 2 begynte å slå seg av -på og til slutt ble den så varm at det røyk av den..dette gjelder xperia v og nå xperia z over hele verden..Sony har trekt seg ut av forumet for xperia v og svarer ikke på sod problemene med xperia z heller..Du blir veldig skuffa når dette gjelder deg..så dere er advart. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Det der gjelder vel Xperia V ikke Z. 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Noen liker bare å hate produsenter. 3 Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 4. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2013 Fyren regga seg attpåtil på forumet for å skrive det der så sannhetsgehalten stiller jeg meg dessuten litt tvilende til. Lenke til kommentar
morten007 Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Noen som har noen tips ang. LED-Notification? Får ikke dette til å virke på min Experia Z. Har testet diverse Apps på Google Play også. Ellers er jeg veldig fornøyd. Går fra NOTE II til denne. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Hvor fikk du tak i Xperia Z? Trodde ikke den kom ut før til torsdag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå