Jann - Ove Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 (endret) Er det normalt med svake ulyder når den står i docken og er fulladet? Er jo ikke verre enn at det går an å leve med... men, allikevel. Ulyd er ulyd. Edit: Fins det noen måte å få led-lyset til å *ikke* blinke grønt når den står fulladet i docken? Endret 26. april 2013 av Jann - Ove Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Er det normalt med svake ulyder når den står i docken og er fulladet? Er jo ikke verre enn at det går an å leve med... men, allikevel. Ulyd er ulyd. Edit: Fins det noen måte å få led-lyset til å *ikke* blinke grønt når den står fulladet i docken? Det samme har jeg. Hvis jeg aktiviserer eller trykker på telefonen når den står i krybba så kommer det en slags "frese" lyd Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Hmm. Har ikke opplevd noe av de problemene som dere nevner her. Hverken med at skjermen forblir svart etter samtale eller "lyder" fra docken. Et skudd i mørket, men det kan ikke være noe feil med strømnettet? Lenke til kommentar
Califor Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 telefonen min reagerer ikke på berøring ytterst høyre på midten av telefonen, noen som har opplevd lignende eller må den sendes inn? Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Min ladekrybbe fungerer ikke når jeg kopler den mot pc'en, hvis jeg derimot kolper den til lader/kabel i stikkkontakten så lader den fint. Skal det være sånn ? Lenke til kommentar
Ursa Major Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Min ladekrybbe fungerer ikke når jeg kopler den mot pc'en, hvis jeg derimot kolper den til lader/kabel i stikkkontakten så lader den fint. Skal det være sånn ? Jeg vil tro det ja, ladekontaktene på siden av fonen krever antagelig større strømstyrke enn det pc'en leverer på USB. Lenke til kommentar
ckl77 Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 (endret) Apropos strøm... Billader til denne telefonen? Takket være stamina-mode er det sjelden nødvendig, men av og til går jeg tom for strøm, særlig når jeg waze'er meg hjem til ferdig dekket middagsbord. Billaderen jeg har i dag er på 1000mA og det holdt ikke... Laderen som fulgte med telefonen leverer noe sånt som 2000 mA, så det er jo definitivt litt forskjell. Endret 29. april 2013 av ckl77 Lenke til kommentar
Halsoy Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Apropos strøm... Billader til denne telefonen? Takket være stamina-mode er det sjelden nødvendig, men av og til går jeg tom for strøm, særlig når jeg waze'er meg hjem til ferdig dekket middagsbord. Billaderen jeg har i dag er på 1000mA og det holdt ikke... Laderen som fulgte med telefonen leverer noe sånt som 2000 mA, så det er jo definitivt litt forskjell. Du kan bruke noe slik: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=617873#extra Jeg har personlig kun billadere med 2A effekt, da det er like greit å ha en lader som kan gi 2A enn ikke. Er fremdeles telefonen som setter begrensning så lenge laderen kan gi mer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Da har jeg brukt telefonen ute i regnet til å høre musikk på, og selvfølgelig har det kommet en dråpe på det "lakmuspapiret" som sitter ved jack-inngangen. Regner med at den vil bli rød for alltid, men er dette noe de kan bruke mot meg ved eventuelle garantisaker? I så tilfelle er det meget svakt av Sony. Lenke til kommentar
RMNZR Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Da har jeg brukt telefonen ute i regnet til å høre musikk på, og selvfølgelig har det kommet en dråpe på det "lakmuspapiret" som sitter ved jack-inngangen. Regner med at den vil bli rød for alltid, men er dette noe de kan bruke mot meg ved eventuelle garantisaker? I så tilfelle er det meget svakt av Sony. Godt mulig. Du får jo f.eks beskjed om å huske å tette igjen pluggen når du tar ut laderen. Men selve lappen er uansett ikke mer enn en indikasjon, telefonen din er nok ikke skadet. Anbefaling: Bytt til trådløs HF. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 I praksis ja. Men i teorien nei Lenke til kommentar
Merko Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Da har jeg brukt telefonen ute i regnet til å høre musikk på, og selvfølgelig har det kommet en dråpe på det "lakmuspapiret" som sitter ved jack-inngangen. Regner med at den vil bli rød for alltid, men er dette noe de kan bruke mot meg ved eventuelle garantisaker? I så tilfelle er det meget svakt av Sony. I utgangspunktet ja. Men er jo flere fuktindikatorer inni telefonen. Aner ikke hvordan garantiordningen er på akkurat det der hos Sony Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Det var da helt fryktelig hvor billig den er hos Djuice nå. 1,- med Nonstop M. Må nesten kjøpe... Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Har et underlig problem på min nye Xperia. Får ikke avsluttet enkelte samtaler fordi skjermen har slått seg av. Får den heller ikke på med powerknappen. Ganske kjipt når noen ikke tar telefonen, og man havner på en telefonsvarer. Eneste måten jeg får skjermen opp igjen, er å sette telefonen på lading. Telefonen er bare noen dager gammel, men er helt oppdatert. Jeg leverte inn telefonen. Fikk løst problemet, og fremsto samtidig som en komplett idiot. Jeg stod der foran disken og ytret min nød med en lettere fortvilt stemme. Mannen bak disken kikket litt på telefonen, og fikset problemet på 2 sekunder. Det viste seg at etuiet jeg har på telefonen hadde dekket over en sensor i øvre kant på telefonen.. Lenke til kommentar
Sinderella Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Flere som har opplevd at den sorte gummi pakningen som er rundt luka til hodetelefoninngangen (eller andre luker) har begynt å ryke?.. Bruker hodetelefoner så og si hver dag og har oppdaget (hvit telefon) at denne gummien har revnet og at jeg kan "flytte" på en bit slik at jeg ser rett inn på det hvite. Da vil jeg tro at telefonen er mindre vanntett (ikke at jeg har tenkt til å prøve) Men, telefonen er jo bare to måneder. Burde jo tåle litt mer en å åpne og lukke (lukke godt) hver dag? Opplevd noen ganger at jeg ikke har fått lukket den luka 100% og det er vel fordi gummien har bretta seg dobbelt og tar for mye plass. Lenke til kommentar
Mixen Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Tenkte dette kunne bli et problem på sikt, derfor bruker jeg trådløst JabraStreet2. Åpner så å si aldri noen luker, lader med dock. Må si jeg er kjempefornøyd med min XZ. Det neste blir nok Xperia Z Tableten. Vanntett og robust den også. Nydelig design. Hater Samsung og deres kjipe plastikk design, og alt den ubrukelige gimmicken dem putter på. Lenke til kommentar
Trazor Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Flere som har opplevd at den sorte gummi pakningen som er rundt luka til hodetelefoninngangen (eller andre luker) har begynt å ryke?.. Bruker hodetelefoner så og si hver dag og har oppdaget (hvit telefon) at denne gummien har revnet og at jeg kan "flytte" på en bit slik at jeg ser rett inn på det hvite. Da vil jeg tro at telefonen er mindre vanntett (ikke at jeg har tenkt til å prøve) Men, telefonen er jo bare to måneder. Burde jo tåle litt mer en å åpne og lukke (lukke godt) hver dag? Opplevd noen ganger at jeg ikke har fått lukket den luka 100% og det er vel fordi gummien har bretta seg dobbelt og tar for mye plass. Min fikk en heftig vannskade etter at mobilen tok inn vann, og den fikk jeg erstattet. Går ut ifra at dårlige pakninger er årsaken, så Sony har gjort det litt vanskelig for seg selv ved å kreve at luken må åpnes for å bruke headset. Et alternativ hadde vært å bundle med et godt BT-headset. Lenke til kommentar
tanngarden Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Lurer på hvordan batteritiden deres er når det er 100% fullt? min viser 1 dag og 5 timer, med stamina så viser den 1 dag og 10timer. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 skjermbeskytter, http://forum.xda-dev...d.php?t=2222928 Kan varmt anbefale Spigen glas.t http://www.spigen.com/cell-phone/sony-xperia/sony-xperia-z-screen-protector-glas-t-premium-tempered-glass.html -Glass, og ikke kjip plastikk! -Enkel å legge på -Ser bra ut -Oleofobisk belegg Det er ikke glass på baksiden, der er det Ultra Crystal. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 (endret) Finnes det en case til denne? *med plass til bankkort.. Endret 4. mai 2013 av Hotel Papa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå