ltg-hw5 Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 ingen vei utenom å roote for å finne ut hva slags skjerm man har? Tror denne skal gjøre susen: http://forum.xda-dev...1&postcount=207 1 Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 (endret) Tror denne skal gjøre susen: http://forum.xda-dev...1&postcount=207 Fant ut at jeg hadde Sharp skjerm, kjøpte min fra komplett.no.. Hvilken er egentlig best, er vel ikke store forskjellen uansett? edit: Eller nei vent, den jeg kjøpte fra komplett.no ble jo knust. Kjøte en ny lokalt i Kristiansand... Endret 27. mars 2013 av Saddlefall Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Tror denne skal gjøre susen: http://forum.xda-dev...1&postcount=207 Takker! Har forresten JDC skjerm . Lenke til kommentar
NorthugJr Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Filmet litt ute i sola i dag... Må bare si at det er RÅ kvalitet på kamera! Lenke til kommentar
Sinderella Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Mener jeg leste noe her om at noen hadde litt problemer med mms på telefonen? Har litt trøbel. Fikk mottat i går. Men plutselig så vil ikke telefonen sende eller motta mms. Noen som har noen tips til hvordan man kan fikse det? Har forresten JDC skjerm. Lenke til kommentar
NorthugJr Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Du kan sikkert laste ned innstillingene på nytt, evnt skrive de inn manuelt. Fungerer knirkefritt med meg med talkmore, telefonen laster til og med ned mms uten at jeg manuelt må gå på nettet. Det gikk ikke på min S3. 1 Lenke til kommentar
Sinderella Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Mener jeg leste noe her om at noen hadde litt problemer med mms på telefonen? Har litt trøbel. Fikk mottat i går. Men plutselig så vil ikke telefonen sende eller motta mms. Noen som har noen tips til hvordan man kan fikse det? Lødningen her var å gå inn på de nedlastede instillingene og se at de var like som det manuelle oppsettet. Det som manglet var brukernavn, passord og port bl.a. Funker nå Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Anbefaler dere å kjøpe en bluetooth-dongel lik denne. Har den selv og den kan kombineres med hvilket som helst headsett. Fungerer fint opp mot spotify og lyden er bra. Slipper å åpne dekselet på telefonen for å høre på musikk og ledningen blir mindre i veien siden du kan feste denne hvor du vil. Genial på trening! Edit: Denne kan kjøpes fra Norge og er billigere. Denne var jo genial. Kan dongelen lades ? Hvor lang batteritid har den ? Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Denne var jo genial. Kan dongelen lades ? Hvor lang batteritid har den ? Min er jo en eldre modell, men varer typisk en uke når jeg bruker den et par timer om dagen. Akkurat nå har jeg den koblet opp i bilen, sånn at hver gang jeg setter meg i bilen så er det bare å trykke på play og den kobler seg til telefonen og starter musikken. Når jeg går utenfor rekkevidden så stopper telefonen musikken så du slipper at den plutselig spiller musikken fra den lokale høyttaleren. Lades via vanlig micro-usb :-) Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Min er jo en eldre modell, men varer typisk en uke når jeg bruker den et par timer om dagen. Akkurat nå har jeg den koblet opp i bilen, sånn at hver gang jeg setter meg i bilen så er det bare å trykke på play og den kobler seg til telefonen og starter musikken. Når jeg går utenfor rekkevidden så stopper telefonen musikken så du slipper at den plutselig spiller musikken fra den lokale høyttaleren. Lades via vanlig micro-usb :-) Den fra cdon kan spille 6 timer står det, finnes det andre typer som har lengre/større batteri ? Kan disse styre spotify ? Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Den fra cdon kan spille 6 timer står det, finnes det andre typer som har lengre/større batteri ? Kan disse styre spotify ? Usikker. Jeg har . Bruker kun spotify Lenke til kommentar
Glennrik Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Har hatt mobilen i ei veke no, og er veldig fornøgd med den. Einaste som plager meg er at det tar so long tid å starte opp kameraet, men reknar med det blir fikset etter kvart. Skjermen har god innsynsvinkel, og virker ikkje so blass som monge skal ha det til. Har funnet ut at eg har eit display frå JDC, som tydeligvis skal vere det beste, om man skal tru på alle kommentarane på xda developers sitt forum. Ellers so er eg fornøgd med batteriet med, varer ein heil dag uten stress, og det er godt nok for min del då eg lader kvar natt uansett. Lenke til kommentar
Myxo Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 (endret) Dette er litt ved siden av selve Xperia Z, men spør læll. Hvordan er GPS på telefonen om man skal bruke den for eksempel i Kroatia? Er den knyttet opp til konstant bruk av datatrafikk, eller vil den funke uten dataroaming? Trenger jeg å oppdatere kart/software før jeg reiser nedover? Hlp, pls. Ja, det er vel bare beta av Googlemaps-navigasjonen som ligger inn. Om noen vil anbefale noe annet, så tar jeg imot. Vil gjerne vært godt forberedt før jeg reiser. Endret 28. mars 2013 av Myxo Lenke til kommentar
FYR5TeN Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 @TS Netcom butikkene har også ladekrybba i salgspakkene sine, det har jeg iaf sett på Netcom Gulskogen (i Drammen.) Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 (endret) @TS Netcom butikkene har også ladekrybba i salgspakkene sine, det har jeg iaf sett på Netcom Gulskogen (i Drammen.) Yo! Endret 28. mars 2013 av Christoffero89 Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Har idag fått på ZAGG film både foran og bak. Veldig fornøyd, selv om ikke påleggingen ble heeelt 100% MYE mindre fingermerker, selv om det fremdeles blir litt merker. http://www.zagg.com/invisibleshield/sony-xperia-z-european-cases-screen-protectors-covers-skins-shields.php Lenke til kommentar
NorthugJr Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Myxo: Anbefaler deg glatt å handle Sygic. Rått navigasjonsprogram, som kun bruker gps, ikke nett. Det er noe dyrt i innkjøp, men suverent. Brukt det i Norge, Sverige, Danmark og Tyrkia. Er til og med 3D detaljer i kartene over de store byene, så du kan se åssen husene ser ut osv. Lenke til kommentar
Myxo Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Supert. Takk for tips. Har testet Ndrive men ikke helt superfornøyd. Da prøver jeg Sygic next. Frekk nok som jeg er laster jeg ned en versjon på TPB først og testet litt før jeg evt går til innkjøp. Vil bare betale for den jeg liker best. Og viktig at den kun bruker GPS, såklart. Er jo først og fremst i utlandet man trenger GPS. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Er folket fornøyd med telefonen? Hvordan er batteri? Sitter og venter på HTC one eller samsung s4 men er lei av ventingen Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Myxo: Anbefaler deg glatt å handle Sygic. Rått navigasjonsprogram, som kun bruker gps, ikke nett. Det er noe dyrt i innkjøp, men suverent. Brukt det i Norge, Sverige, Danmark og Tyrkia. Er til og med 3D detaljer i kartene over de store byene, så du kan se åssen husene ser ut osv. Kan også anbefale Sygic. Har brukt det flere år, og er meget godt fornøyd. Sygic er et slovakisk firma, altså ganske eksotisk, men de er meget oppegående, og holder meget godt tritt med mer kjente navi-produsenter, som TomTom, Garmin/Navigon og andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå