Gå til innhold

Sony Xperia Z – Sonys nyeste flaggskip

Anbefalte innlegg

Veldig fuzzy spør du meg. Tok utsnitt fra der du satte fokuset. Klikk på utsnittet. Fin bikkje da..

post-131485-0-40393400-1363788597_thumb.jpg

Altså dette blir pirk og jeg tok dette bilde bare for morro skyld nå i stad raskt og gærli. Poenget blir vel hvis man skal ta skikkelige seriøse bilder som skal blåses opp eller skyte fra lange avstander duger ikke noe mobilkamera.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Begge de bildene er ræva og skal man drive med ekstremfotogeafering eks full zoom med objekt 1km unna vel da har man misforstått noe grundig hvis man tror mobilen gjør den jobben......

Feriebilder, familie,fest , konsert, er dette beregnet på og det tar krystallklare bilder på normale avstander men er du 007 og agent kjøp deg et kamera ved siden av.

lol, snakk om å snakke seg vekk og forsøke å forsvare "yndlingmobilen" sin til grava a. Detaljnivået på S4 sitt kamera er bedre, ergo kameraet på S4 er bedre.

• Liker 1
Lenke til kommentar

lol, snakk om å snakke seg vekk og forsøke å forsvare "yndlingmobilen" sin til grava a. Detaljnivået på S4 sitt kamera er bedre, ergo kameraet på S4 er bedre.

Jeg har vel heller ikke påstått at S4 ikke tar best bilder i den fotoshooten der... Yndlingmobilen min er jeg ikke så sikker på at det heller er da jeg er veldig glad i min Padfone 2 også..

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

Jeg har vel heller ikke påstått at S4 ikke tar best bilder i den fotoshooten der... Yndlingmobilen min er jeg ikke så sikker på at det heller er da jeg er veldig glad i min Padfone 2 også..

Padfone 2 var en av mine ønsker, men det ble å holde på S2 og kjøpe en N7 pga pris.

Gamlingene hadde en tibbe og den bjeffa på forskjellig sett om det var ukjente eller kjente som kom opp veistubben.

/ot

Lenke til kommentar

Nå skjønner jeg ingenting. Jeg har ikke begynt å teste ut kameraet ennå, men jeg ser ihvertfall at bilder jeg tar lagres i albumet "Alle bilder". Det er åpenbart meningen at man skal kunne ha flere album men det er ingen måte å opprette dem på! :ohmy: Jeg har gravd i diverse innstillinger og lest i brukermanualen online men finner ingenting. :wallbash: Det må da være mulig?

Lenke til kommentar

Dumt spørsmål, men. Hvorfor er det noen som selger telefonen med o noen som selger uten ladekrybbe?.. Noen måte å vite om den følger med eller ikke?

På grensen til å bestille telefonen i hvit, men vil jo gjerne ha den med ladekrybbe :)

Noen som vet hvem som selger telefon hvor dette er inkludert?

Lenke til kommentar

Dumt spørsmål, men. Hvorfor er det noen som selger telefonen med o noen som selger uten ladekrybbe?.. Noen måte å vite om den følger med eller ikke?

På grensen til å bestille telefonen i hvit, men vil jo gjerne ha den med ladekrybbe :)

hei. Chess selger med krybbe. Sort modell, men sikkert med hvit og. Til alle dere som er misfornøyde med skjerm, samme var jeg når jeg sammenlignet side til side med min galaxynote 1. Men gikk seg fort til, og det er bare på startskjerm og meny at noten var bedre. På billed og filmvisning var Sony Z like bra, og skarpere på hd trailere som jeg lastet ned for test. Sort er sort under filmvisning, noe som er det viktigste for min del. Koselig telefon :)

Lenke til kommentar

Tror de norske butikkene har med ladekrybbe mens cdon, netonnet og slike utlandet butikker ikke har det. Så kjøper du i butikk tror jeg du alltid får med det eller om du kjøper fra norsk nettbutikk som kjøper fra norsk importør

Lenke til kommentar

Siden det er mye spørsmål rundt dette med ladekrybbe så skriv gjerne her hvor du har kjøpt fra og hvorvidt du fikk med ladekrybbe eller ikke så legger jeg det til i førsteposten.

CDON: Ladekrybbe medfølger

Komplett.no: Ladekrybbe medfølger

Lenke til kommentar

Tror de norske butikkene har med ladekrybbe mens cdon, netonnet og slike utlandet butikker ikke har det. Så kjøper du i butikk tror jeg du alltid får med det eller om du kjøper fra norsk nettbutikk som kjøper fra norsk importør

cdon selger MED ladekrybbe. Fikk min for 2 dager siden (sort)

Lenke til kommentar

Kan jo legge til at jeg var ( og fremdeles til tider er ) kritisk til skjermen. Gikk fra Note 2 og bestemte meg for å selge Sonyen. Nå ble Note 2 solgt først så da ble jeg tvunget til å bruke Sony Z.

Skjermen er noe man venner seg til men fremdeles bringer skjermen, sammenlignet med Samsung telefoner, fremdeles smil hos de eierene. Den er dårlig sammenlignet. Punktum

Kameraet til Sony Z er heller ikke like bra som f. eks S4. Fakta, så den kan vi legge død.

Z er uansett en meget bra telefon, tross de "feilene og manglene " den har så den vil nok appelere til flere som er ute etter ett flaggskip anno 2013.

Jeg driver å eksprimenterer med Sony NFC tags og de virker kjempebra så jeg blir bare mer og mer fornøyd.

For meg så er det største spørsmålet: Skal glippen mellom glass og ramme være der eller er det en produksjonfeil? Dummyen av Z er helt tight.

Noen som har det samme? ( En støv / rusk samler av dimensjoner )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...