tor-albe Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Er det nødvendig å ha passord for "å komme inn i" maskinen? Jeg har to maskiner. Den ene nekter passord og ber meg gå til account.live.com. Men det er jo umulig når den nekter meg bruke mitt passord. Jeg kommer ikke inn! Derimot godtar den andre maskinen det. 1. Hvordan kommer jeg inn i maskinen som er "låst"? 2. Er det nødvendig med passord? Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Skrudd av caps lock? Lenke til kommentar
tor-albe Skrevet 18. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2013 Caps lock ikke på. Hvilket OS? OS vet jeg ikke hva betyr . Lenke til kommentar
ole a Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 OS=Operativsystem, jeg vil anta det er snakk om Windows 8 i forhold til problemene beskrevet Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Den maskina du ikke kommer inn i må du godta for at det skal fungere vil jeg anta, man får en mail fra microsoft om det etter at man har installert win 8, hvis du hadde lest mailen og gjort det som stod der så skulle det ha virket. Etter at du har gjort det som stod i mailen så havner den inn på en liste som du kan se ved å logge inn inn i account.live. Hvis den ikke er i den lista så har du grunnen til at du ikke får logget deg på. http://account.live.com Lenke til kommentar
tor-albe Skrevet 18. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2013 Maskinen er Pacard Bell fra 2009 og jeg oppgraderte den til Win 8 for flere uker siden. Jeg har stort sett vært fornøyd. Problemet skjedde for to dager siden. Beskjed hver gang: "Du kan ikke logge på PCen akkurat nå. Gå til account.live.com for å løse problemet, eller prøv forrige passordet du brukte på denne maskinen". Men jeg kommer jo ikke inn! Vil det være til hjelp å gå til account.live.com i den andre PCen? Lenke til kommentar
tor-albe Skrevet 18. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2013 Det er løst! Det gamle passordet nemlig. Tusen takk for å hjelpe meg så tankene kom i gang! Lenke til kommentar
tor-albe Skrevet 18. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2013 Men jeg glemte mitt første spørsmål: Er det nødvendig med Win 8 å ha passord? Jeg har overhode ikke bruk for det. Lenke til kommentar
tor-albe Skrevet 18. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2013 Mine maskiner brukes bare privat. Har ikke behov for å skjerme maskinen. Hvordan kuttes passord ut i Win 8? Lenke til kommentar
helsten2 Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Jeg bruker auto-logon. Da slipper jeg å taste inn passord hver gang. Bruker dette på alle mine maskiner som jeg har stående hjemme. How to Make Your Windows 8 Computer Logon Automatically 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8713 Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Bare å fjerne passordet, hvis det er en lokal konto og ikke MSN id'en.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå