Gå til innhold

[Løst] Er det nødvendig med passord i Win 8?

Anbefalte innlegg

Er det nødvendig å ha passord for "å komme inn i" maskinen? Jeg har to maskiner. Den ene nekter passord og ber meg gå til account.live.com. Men det er jo umulig når den nekter meg bruke mitt passord. Jeg kommer ikke inn! Derimot godtar den andre maskinen det. 1. Hvordan kommer jeg inn i maskinen som er "låst"? 2. Er det nødvendig med passord?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den maskina du ikke kommer inn i må du godta for at det skal fungere vil jeg anta, man får en mail fra microsoft om det etter at man har installert win 8, hvis du hadde lest mailen og gjort det som stod der så skulle det ha virket. Etter at du har gjort det som stod i mailen så havner den inn på en liste som du kan se ved å logge inn inn i account.live. Hvis den ikke er i den lista så har du grunnen til at du ikke får logget deg på.

http://account.live.com

Lenke til kommentar

Maskinen er Pacard Bell fra 2009 og jeg oppgraderte den til Win 8 for flere uker siden. Jeg har stort sett vært fornøyd.

Problemet skjedde for to dager siden. Beskjed hver gang: "Du kan ikke logge på PCen akkurat nå. Gå til account.live.com for å løse problemet, eller prøv forrige passordet du brukte på denne maskinen". Men jeg kommer jo ikke inn!

Vil det være til hjelp å gå til account.live.com i den andre PCen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...