Gjest Bruker-239845 Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Heisann, Noen som jobber som tømrer i Oslo og har noen erfaringer å dele? Hva ligger typisk timelønn på? Jeg var i kontakt med noen bemanningsbyråer i fjor sommer og de kunne tilby en timelønn rundt kr 200 etter at jeg hadde snakket den litt opp. Regner med de tar en del av kaken, så det blir kanskje en litt bedre lønn om man blir direkte ansatt. I utgangspunktet har jeg ikke tid til å jobbe fulltid, men det er mulig økonomien krever det av meg desverre og da er kanskje tømreryrket mitt beste kort akkurat nå. Takk! Elijah Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Ingen? Ikke et særlig populært yrke hos nordmenn om dagen kanskje? Kun polakker? Jeg får ringe rundt litt selv da. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Det fleste tømmrere er nok enda nordmenn men tviler du får deltidsjobb som tømrer da dette er et yrke med mye overtid:) Lenke til kommentar
Gaardon Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Hvordan er arbeidsmarkedet for Tømrere nå? er det lett eller vanskelig å få arbeid? Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Varierer egentlig fra sted til sted. her jeg bor er det ganske lett om man har fagbrev. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Har enda ikke fått ut fingeren her, men det er vel på tide, skjønt jeg egentlig tviler på det blir å jobbe som tømrer da jeg kun har anledning til å jobbe deltid. Å få jobb som tømrer i Oslo i dag er etter min erfaring veldig lett, i hvert fall med min CV (fagbrev, gode referanser og nesten 5 års erfaring etter endt fagbrev). Vil tror det er rimelig enkelt landet over. Uten fagbrev er det nok ikke like enkelt, men det er fortsatt stor etterspørsel etter arbeidskraft, så du har nok gode muligheter. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Gammel tråd som blir bumpet! Snakket med diverse firma for et år tilbake og hadde inntrykk av at det var meget lett å få jobb som tømrer i Oslo med fagbrev. Dvs, jeg fikk minst ett tilbud uten å ha vært på intervju. Antar at det samme gjelder fortsatt uten at jeg har gjort noe research enda. Noen her som jobber som tømrer i Oslo eller kjenner til bransjen? Hva med lønnsnivå? Fikk inntrykk av at det ikke skulle bli noe problem med kr 200 per time med fagbrev. Jeg vil selvsagt helst ha mer. Dette var gjennom et bemanningsbyrå. Håper å få til en ordning hvor jeg kan jobbe 50-60% neste år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå