jeanette roger Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 God helg,Husk TEMADAG 20.jan Kjærlighet Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 En kunstnerisk og flott opptakt til temadagen, dette bildet! Godt sett! PS! Dristet meg til å legge ut en aldri så liten info mht. temadagen,i forumet jeg https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1485662&view=findpost&p=20134973 1 Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Flotters.og ikke minst godt sett;) 1 Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 21. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2013 En kunstnerisk og flott opptakt til temadagen, dette bildet! Godt sett! PS!Dristet meg til å legge ut en aldri så liten info mht. temadagen,i forumet jeg https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1485662&view=findpost&p=20134973 takk... min bestevenninne døde i går så jeg fikk ikke vert her,lei for det..skal prøve titte igjennom i dag... Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 takk... min bestevenninne døde i går så jeg fikk ikke vert her,lei for det..skal prøve titte igjennom i dag... Uff, da! Kondolerer! Ta deg den tiden du trenger, du! 1 Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 21. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2013 takk... min bestevenninne døde i går så jeg fikk ikke vert her,lei for det..skal prøve titte igjennom i dag... Uff, da! Kondolerer! Ta deg den tiden du trenger, du! takk...ja det var utrolig trist,kjent hverandre siden vi begynte i 1.klasse..så da får man kjent på følser og kjærligheten og hvor vondt og tomt det kan føles har svart og tittet på alle fine bidragene. lurer på hvem som skal få æren av ta neste temadag,kan jeg bare velge det selv.. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 takk... min bestevenninne døde i går så jeg fikk ikke vert her,lei for det..skal prøve titte igjennom i dag... Uff, da! Kondolerer! Ta deg den tiden du trenger, du! takk...ja det var utrolig trist,kjent hverandre siden vi begynte i 1.klasse..så da får man kjent på følser og kjærligheten og hvor vondt og tomt det kan føles har svart og tittet på alle fine bidragene. lurer på hvem som skal få æren av ta neste temadag,kan jeg bare velge det selv.. Ja, du står fritt til å utfordre hvem du vil her inne... (Send PM til den du velger, med spørsmål om denne overtar stafettpinnen)... Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg