Kariyaki Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Hei! Litt usikker på hvor jeg burde skrive innlegget, men prøver meg her. Jeg har et alarmsystem og vil koble det opp. Jeg har kjøpt simkort, og koblet det i. Alarmen fungerer, og jeg kan skru den av. Problemet er at jeg vet ikke hvordan jeg kan programmere simkortet til å ringe min og evt noen i familien sin mobil viss alarmen går. Noen som kan hjelpe meg? Har søkt endel rundt, men ikke funnet noe svar. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Har du kjøpt alarmen brukt, og forrige eier har rota bort bruksanvisningen? Og simkortet - har du spandert eget mobilabonnement på alarmen? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 (endret) Du kan vel kjøpe en sånn billig sender på Clas/biltema, sette i simkortet og programmere den til å sende til div. numre når innganger trigger. Hva heter sentralen din? Endret 20. januar 2013 av TMB Lenke til kommentar
Kariyaki Skrevet 22. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2013 Jeg har arvet et som har vært i bruk. Har vært tilkoblet et alarmselskap. Fungerer det å koble en billig sender til alarmsystemet tror du? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Hvis du ikke har tilgang til å programmere om sentralen kan det bli litt vanskelig. Lenke til kommentar
Kariyaki Skrevet 22. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2013 Ok. Er det noen komponenter jeg kan kjøpe, slik at det går? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Du må nesten finne ut hva sentralen heter først. Modellnummer etc Lenke til kommentar
M-J Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 (endret) Hør med alarmselskapet. Godt mulig det kan programmeres om. Enten kan du få hjelp vi telefon eller så må du ha besøk av teknikker. Hvilket selskap er alarmen fra? Endret 22. januar 2013 av M-J Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå