Neo_mandal Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 sendte en mail til pcnorge og skjelte dem ut litt. mye pga av dårlig service og at ingen svarte på mail. (mere eksakt står i dette forum en plass.) (jeg hadde da ikke bestilt noe, nevnte ikke det engang.) Dette fikk jeg som som svar: Hei igjen. Jeg har kikket igjennom ordrene her for å finne ut hva som har skjedd. Det finnes ingen bekreftede ordre fra deg overhodet, jeg er svært nøye med mine kunder og stiller meg totalt uforstående til dette. Er det noe som er feil, så må du gjerne gi en tilbakemelding. Med hilsen PC Norge v/Boye Hammer Lenke til kommentar
hasund Skrevet 13. februar 2002 Del Skrevet 13. februar 2002 Detter jo verre enn X-files...det er altså liv på pcnorge.com? Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 Neo_mandal; Hvorfor sender du en klage til pcnorge, hvis du ikke har egne erfaringer å bygge på? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 Tror jeg skal klage til NASA fordi at de ikke har levert romstasjonen jeg ikke har bestillt :smile: Lenke til kommentar
jason Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 Eller til Boeing for at de ikke har levert meg den 747'en. Lenke til kommentar
house Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 eller...satan, IBM har ikke levert super prosessoren min på 110GHZ ennda.. *klage* Lenke til kommentar
Coney Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 Skjønner ikke hva Neo driver med. Det er jo teit oppførsel fra hans side. Lenke til kommentar
mX mann Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 jeg har bestilte en vare hos Pcnorge.com men det er en stund siden, Og jeg har ennå ikke fot den Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 Neo_mandal: og hva var poenget med posten? (skjønte ikke helt det der) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå