Chiron Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Heisann! Jeg har et Microsoft Media Center Keyboard, som jeg kjøpte fra en norsk bedrift som sa at IR-mottaker følger med,noe det ikke gjorde). Venter på svar fra de, i tilfelle de har glemt å legge det med i pakken, Tenkte å bruke det sammen med et Silverstone GD05 kabinett (uten IR-mottaker). Er det noen som vet om en USB (eller intern) IR mottaker/evt. sender som fungerer med dette tastaturet, og som er å få kjøpt til en "normal" pris, i tilfellle? Vet at Silverstone har dyrere kabinetter med Media Center-kompatibel IR-mottaker*/transceiver innebygd, men de koster flere tusen, og er ikke aktuelt for min lommebok. ;-| Håper noen kan hjelpe meg, evt å si noe om egne erfaringer, eller fortelle hvor jeg kan finne ut noe om problemet. ;-) Vennlig hilsen Chiron Lenke til kommentar
Chiron Skrevet 24. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2013 Fant ut av det. Om man går på eBay eller Amazon og kjøpert et HP,Leovo, e.l. Media Center Remote Kit, følger det med en RC6 (IR-protokoll-VIKTIG for at alt skal fungere) mottaker/sender som ifølge leverandørene, og Media Center-innvidde, skal fungere utmerket. Ligger på ca 17-25& for både mottaker og fjernkontroll som kan brukes i Windows 7 og 8. ;-) Tenkte bare jeg ville nevne det, om noen har samme problem. Mvh Chiron Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå