Gå til innhold

Hvilke pentium m maskiner er best til å skrive med + spille!

Camo

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe meg bærbar, og jeg må ha pentium m og et wlan kort, men ikke nødvendigvis centrino ag. Har ikke all verdens penger, men regner med noe rundt 13000 klassen. Trenger god batterilevetid, og kommer nok til å fylle opp med ekstra batteri. Den må være DEJLIG å skrive på, og stille. Samtidig skulle jeg gjerne ønske at jeg kan spille litt spill, ikke de nyeste, men sånt som warcraft 3, neverwinter nights, halflife og jeg veit jeg strekker meg her og det er ikke noe krav, men Battlefield og sånne fps hadde vært morro å kunne dratt i gang med reduserte detaljer. Spørsmålet toner seg da litt mot om det er noen integrerte grafikkløsninger i dag som duger til dette, for om ikke, så hopper jo prisen med en gang opp. Holder f.eks radeon 7500 eller nvididas svar 420440 Go mål? Beste jeg håper på er radeon m 9000, men er klar over hvor mye disse bærbare koster. Jeg har lest mye i forumer her og andre steder, og det som gjør at jeg ikke blir noe klokere er vel at jeg ikke vet hvor på scorelista i 3Dmark WC3, hl, bf osv ligger. DET skulle stått noe sted!

Takker til alle som gadd å lese denne alt for lange posten og har noe svar!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...