Bambozlee Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Ja, som topic sier... har gått til innkjøp av Boxee Box... tenkte derfor og gjøre slik at jeg bruker pcn kun til og laste ned filer til, som jeg kan streame via Boxee Box'n ... Boxee boxn har kablet netverk til vår Belkin Surf N150 modem, det er også Datamaskinen.(denne har windows 7) da datan er koblet til via trådløst og boxee boxn er koblet via kabel så får jeg tilgang i deet jeg deaktiverer trådløst netverkskort på data'n og aktiverer kablet, så fungerer internett osv osv... men jeg får ikke lengre tilgang til mappene som jeg deler på pcn via Boxee Box'n... Jeg har sjekket at begge er i "hjemmenetverk" og at begge er i "Workgroup" andre ting jeg må sjekke? brannmur er ikke aktiv på datan... grunnen til at jeg vil ha kablet forbindelse er vel fordi at å streame en hd film via trådløst er dødfødt. noen som har noe peiling? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Hvilken IP-adresse og /eller subnet har du satt på det kablede nettverkskortet i maskinen? Dette må være likt som på Boxee Boxen din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå