Jan Erik Engan Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Gamle Fiskum Kirke Bildet er fjernet. Beskrivelse: Anno 1250 Link til bildesiden Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Interessant motiv og topp kvalitet på bilde - passer godt i s/h Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Likte dette i s/h! Ikke helt enkelt med linjer o.a. på slike skakke byggverk! Interessant å se på! Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Synes det er stemningsfullt - litt sånn spøkelsesaktig og mystisk. Hvordan strukturen på både planke og murvegg , sammen med gravstøtter tror jeg gir bildet en spesiell stemning, i mine øyne. Har aldri vært helt nede ved den "svarte" kirken, men kjenner godt til sagnet om den Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 20. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2013 Interessant motiv og topp kvalitet på bilde - passer godt i s/h Likte dette i s/h! Ikke helt enkelt med linjer o.a. på slike skakke byggverk! Interessant å se på! Synes det er stemningsfullt - litt sånn spøkelsesaktig og mystisk. Hvordan strukturen på både planke og murvegg , sammen med gravstøtter tror jeg gir bildet en spesiell stemning, i mine øyne. Har aldri vært helt nede ved den "svarte" kirken, men kjenner godt til sagnet om den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg