Espen Jansen Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Jeg stirrer døden i hvitøyet når naboen inviterer på kaffe. Les hele saken 1 Lenke til kommentar
Nyco Fox Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Hehe, kul artikkel. Mer sånt! Lenke til kommentar
N.A.V Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Fantastisk godt skrevet. gleder meg til å lese videre! Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 hadde værrt fint om dette sandkasse spillet hadde vært online. når mann flyttet inn i Sunset Valley så hadde det vært andre spillere der og ikke en teit ai. da kunne det blitt gøy å spille bråkmakeren i nabolaget, hehehe.. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 hadde værrt fint om dette sandkasse spillet hadde vært online. når mann flyttet inn i Sunset Valley så hadde det vært andre spillere der og ikke en teit ai. da kunne det blitt gøy å spille bråkmakeren i nabolaget, hehehe.. Du hadde blitt den som skrøt at dine murstein var myyyyye bedre enn alle andre. 1 Lenke til kommentar
Ebbo Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Lo da jeg leste "Espen". Navnet mitt jo! Lenke til kommentar
N.A.V Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Men hvor blir det av del 2? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå