Gå til innhold

locked

Anbefalte innlegg

Og selfølgelig hvis vi skulle ha noe morro her så MÅ det bli låst chees er forumet ledet av regeringen? jeg sikter til denne som er en hit blant 100% av engelsk talende folk på forums mens SELFØGELIG likte ikke modene denne så den ble låst før dere fikk sagt noe i det heletatt jeg prøver og muntre opp forumet og alt blir låst hmm jeg hvet ikke hva jeg skal si!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Og til dere som TROR Generell diskusjon er bare til spill LES overskriften den er til å diskutere alt mellom himmel og jord ikke bare splil så vet dere det også.

http://forum.gamer.no/viewtopic.php?t=1448...4801&highlight=

Kanskje denne posten MÅ bli stengt pga at dere ikke liker den for den hanler jo om dere mods her så den blir sikkert stengt men se hva jeg har skrevet så ser dere kanskje!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Generell diskusjon" i spill-delen av forumet handler om spill-relaterte ting, ikke noe annet. Skal det diskuteres andre ting har vi egne kategorier for det i de andre delene av forumet. Skal det diskuteres ting som ikke passer i noen av kategoriene, går det i off-topic.

Beskrivelsen av kategorien lyder: "Diskuter alt spill-relatert som ikke passer i de andre kategoriene." At dette er vanskelig å forstå skjønner jeg ikke. Videre diskusjon tas i PM. Tråd stenges.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...