Gå til innhold

Nytt trådløst headset, hvilket?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Trenger ett nytt trådløst headsett, skal primært brukes til film/serier og spilling.

 

Har i dag AKG K912 jeg ikke er noe spesielt fornøyd med. Aaaaalt for mye støy (susing). Når jeg kjøpte dem på Soundgarden spurte jeg om det var mye støy på dem, noe selger (som forøvrig var butikksjef..) sa at det ikke var, da han hadde dem selv og var fornøyd. So much for å dra i butikk og forhøre seg, spesielt når jeg sa at jeg mer enn gjerne kunne legge mer i ett headset.

 

Hvor mye må jeg legge i ett ordentlig headset som ikke suser (hadde håpet på under 2k), og hvilket bør jeg velge? Jeg er ute etter klar lyd med god bass som er behagelige å ha på seg (har AKG K619 jeg er passelig fornøyd med, men disse har støydemping og ikke noe særlig i mange timer da man blir litt øm i øra - mangler også litt bass på dem synes jeg).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

Sennheiser har drevet med trådløse hodetelefoner lenge. Der får du dem i forskjellige prisklasser helt oppi toppmodellen RS 220, som er WiFi-basert og koster over 3 laken. Det er dog en stige over toppen av kransekaka, og det er mange alternativer under der.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg er også på jakt etter et nytt BT headset.

Har i dag Sennheiser MM550, som er "godt nok", men jeg er rett og slett litt lei av de.

 

Prøvde Beats Pro i går, og musikken min fikk plutselig langt mer "piff" over seg, men de er ikke akkurat trådløse.

 

Så, forslag? Pris mellom 2 og 3, men hvis det finnes noe eksepsjonelt så kan jeg strekke meg til 5

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...