Thakandar Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Hei alle sammen som har litt peiling på ting og tang, jeg har nylig kjøpt en 3com officeconnect trådløst punkt som jeg router ut min SDSL med, og jeg har kjøpt en SMC Wireless USB trådløst kort til min PC. Alt fungerer tilsynelatende greit, men av en eller annen grunn så blir det lagg hvert 50-60 sekund, for å så falle tilbake til normalt igjen. Her er et typisk ping historikk på 120 pakker: 50 pakker med ping 2ms 1 pakke med ping 2990 ms :o 55 pakker med ping 2ms 1 pakke med ping 3002 ms :o osv osv.. Jeg bruker WEP cryptering, men har prøvd å skru dette av uten noen form for forbedring. Signalet er "very good" står det i Windows XP sin native wireless client. TRENGER HJELP! CS med 3000 i ping bare funker ikke!! TAKK! Thakandar --------------------- AMD 2500+ BArton 512 MB pc2700 DDR-RAM NFS-7 2.0 Seagate S-ATA 120 GB GeForve 4 ti4200 19" CRT Lenke til kommentar
Skiboms Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Kan være flere ting: - Nettverks hardware skulle aldri kommet i USB versjoner.. støyete og ustabil - Er det langt bra basestasjon til PC? - Er det noen elektriske artikler som sender ut radiostøy mellom eller i nærheten? ( microbølgeovn, TV , radio, reciever .. osv) - Har du oppdatert til den nyeste firmware'n på router'n Jeg hadde levert tilbake USB WNIC og fått et PCI WNIC istedet... sparer deg for trøbbel senere også.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå