laxx Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Jeg har en Dell Vostro 1440 som jeg ikke får skrudd av. Det skjer rett og slett ingenting når jeg velger "shut down" fra start-menyen. Jeg velger i stedet "sleep" når jeg skal avslutte. Hva kan jeg gjøre med dette? Lenke til kommentar
Admiral-K Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Har du scannet for virus nylig? Mener å huske dette var grunnen til min tilsvarende situasjon for noen år tilbake. Lenke til kommentar
DellCare Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Hej Jeg vil råde dig til at prøve at køre en virus scan, som foreslået i #3. Du burde kunne slukke computeren ved at holde power-knappen nede i 30 sek. Fortsætter problemet efterfølgende, ville jeg personlige prøve med en re-install af Windows. Du kan få hjælp til dette her: http://support.euro.dell.com/support/topics/global.aspx/support/kcs/document?c=no&cs=19&docid=DSN_347576&isLegacy=true&l=no&s=dhs Med venlig hilsen Karina Hansen Dell | Social Media & Communities Professional Følg os på Twitter: @DellLytter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå