Tåka Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Jeg så posten på "topic" Morn folkens! Hva er feil der???? eller locker dere poster etter deres mood? kan ikke se noe i reglene deres som han har forbudt seg i mot cheeees nå må det være måte på tull her og ikke bli paranoide her noen må få snakke ut uten at posten belir låst makan til tull vi tåler litt her vi er ikke like Dåvøy! Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 "Morn folkens!" er jo et veldig dårlig emnefelt, og jeg har god forståelse for hvorfor TST stengte tråden. Iogmed at dette var personens første post ble han nå en erfaring rikere på hvordan å ikke bruke et emnefelt. Jeg synes også TST gjorde dette på en veldig høflig måte sammenlignet med hvordan trådene stenges til vanlig... Jeg mener ikke å smiske med noen som helst her, men det er bedre at fyren lærer hvordan å bruke emnefeltet fra begynnelsen av. Det er jo nok dårlige emnefelt allerede, synes nå jeg... Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Det har vel vært to lignende poster i forumet den siste tida, hvor folk er hyggelige og presenterer seg, og finner på noe å fortelle om i samme slengen, for å gi tråden litt mer mening. Hva med å fortelle ny-registrerte brukere om hvordan og hvor de skal presentere seg? Man kunne for eksempel skrevet det i en automatisk sendt mail til dem eter at de var registrert. Noe lignende. Er såpass mange forum her, at jeg skjønner godt at ny-folk går seg vill, for sånn som de siste dagene, har begge jeg har sett blitt stengt på grunn av dårlig emnefelt, eller noe sånt. Dere har kanskje skjønt det, for jeg likte virkelig idéen om å presentere seg godt. Men Tåka: Er det noens emnefelt som er spesielt dårlig her, er det ditt. De andre var nye, du er erfaren. Lenke til kommentar
TST Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Tåka: At emnefeltet hans var dårlig er udiskutabelt. Du skriver et akkurat like dårlig emnefelt her. Det står ettertrykkelig i retningslinjenes punkt 1 at dårlig emnefelt blir sensurert eller moderert. Vi har til og med et eget felt som forteller hva dårlig emnefelt er. Vi har nå snart 33.000 registrerte brukere. Se for deg at alle skulle starte en post som het "hei, jeg er ny!", "morn du", "kom akkurat..." når de var nyregistrerte. Det er ikke aktuelt. Når det er sagt vil vi vurdere å sette opp en egen kategori for de som skal presentere seg. Men den vil ikke bli en del av "siste 24 poster" eller "siste [tall] poster". Den vil gå under off-topic. Jeg kan ikke love noe, for det har tross alt bare vært 2-3 slike poster i løpet av de siste 2 månedene. Vi anser ikke behovet for veldig stort. Klaging på moderatorer foregår via PM eller e-post. Noe som også går frem i retningslinjenes punkt 10. Tråd stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg