Gå til innhold

Acer TM803++ på vei opp i pris? Rykte eller fakta?

Boye

Anbefalte innlegg

Skal snart bestille en Acer TM803LCi. Prisen ligger på drøye 21000kr på PS DATA. Noe jeg har plukket opp på to forskjellige forumer nå (dette, og WhatLaptop.co.uk) er en mulig prisøkning på modellene ifra Acer. Stemmer dette? En ville vel heller tro at de ville gå kraftig ned i pris, ettersom det er ny teknologi og 1.7GHz kom ganske nylig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Veldig tvilsom at prisen på datautstyr skulle gå opp i pris... RAM er vel omtrent den eneste komponenten hvor det er særlig sannsynlig at det skjer...

I såfall vil det ikke vare særlig lenge....

Det høres utrolig ut, men ettersom priser gjerne styres av tilgjengelighet og etterspørsel er det i hvert fall ikke snakk om noe særlig prisfall den neste mnden. Noen modeller går til og med opp i pris (jeg jobber hos en forhandler av bla bærbare). Dette er kostpriser (innpriser) til butikk, som går opp, og da går selvsagt salgsprisen opp.

Er _ingen_ laptopper å skaffe nesten, utenom de dyre til 15k+.

Mvh, Kim

Lenke til kommentar

chessguy,

det var ganske stor prisforskjell der ja! Men jeg tror allikevel jeg vil holde meg til PS DATA. Jeg handlet tidligere ifjor ifra flere webforhandlere, ettersom hvem som hadde de forskjellige delene som utgjør en PC billigst. Denne feilen gjør jeg ikke igjen - jeg fikk jo varene, men for en fryktelig service noen kommer med når det først gjelder ;( Det skulle ta nesten 3 måneder før alt var på plass, kabinettet kom til slutt og ble sendt 3-4 ganger fram og tilbake fra PC UTSTYR (gikk ut av tellingen for å være ærlig). Gikk faktisk i minus der. PC UTSTYR skal ha kreditt for å ordne siste leveranse like før juleaften, men brent en gang....

PS DATA WEB holder til på Stoa, jeg bor på Fevik, det er ikke lange strekningen skulle noe kritisk oppstå og servicen er så langt kjempe god. Jeg betaler litt ekstra med god samvittighet :)

Takker for hjelpen folkens! Bestiller denne uken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...