ola312 Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Vurderer og kjøpe en parrot AR. Drone 2.0, men lurte på noen ting. Hvor lang er rekkevidden? Hva skjer om den mister kontakten med mobilen? bare står den stille i luften eller styrter den? får jeg beskjed om når det er lite strøm? Kan jeg lagre videoene direkte på mobilen? På forhånd takk :-) Lenke til kommentar
Merko Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Parrot AR Drone 2.0 kjører signalene over WiFi, dvs rekkevidden er veldig slapp. (ca 70-80 meter) Når du mister kontakten, så vil den sannsynligvis bare hovre over stedet, evt lande automatisk. Du ser på telefonen eller ipaden hvor mye strøm det er igjen (prosent). Det du tar opptak av kan du lagre på iphone eller ipad ja. Noen spesiell grunn for at du vil ha en AR Drone 2.0 og ikke noe sikkelig multikopter hvor du faktisk kan fly litt langt \ løfte litt vekt (kamera etc). ? Lenke til kommentar
ola312 Skrevet 19. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2013 Parrot AR Drone 2.0 kjører signalene over WiFi, dvs rekkevidden er veldig slapp. (ca 70-80 meter) Når du mister kontakten, så vil den sannsynligvis bare hovre over stedet, evt lande automatisk. Du ser på telefonen eller ipaden hvor mye strøm det er igjen (prosent). Det du tar opptak av kan du lagre på iphone eller ipad ja. Noen spesiell grunn for at du vil ha en AR Drone 2.0 og ikke noe sikkelig multikopter hvor du faktisk kan fly litt langt \ løfte litt vekt (kamera etc). ? Grunnen til at jeg vil ha en AR Drone 2.0 er hovedsaklig prisen. men kanskje du har noen forslag som ikke er så langt over det en AR Drone 2.0 koster(med kamera)? Lenke til kommentar
ola312 Skrevet 21. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2013 har nå funnet ut at det er billigere og bygge egen ved hjelp av denne guiden: www.nrkbeta.no/helikopter Lenke til kommentar
Merko Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Billigere, og mer moro.. Da kan du lett reparere det når du ødlegger props \ motorer osv. www.fpv.no og www.modellflynytt.no er også gode sider om du trenger hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå