Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Grunn til bekymring gutter?

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg vet ikke om jeg er paranoid, eller om kjæresten min rett og slett er utro og ikke til å stole på? Jeg har konstant en liten frykt inni meg som sier at han er eller kanskje kommer til å være utro. (Denne frykten hadde jeg også med eks kjæresten min som aldri var utro).

Det er ingen konkret ting som peker på at han har vært eller er utro. Jeg har tidligere sjekket mail, mobil ect. uten å finne noen ting. Han går heller nesten aldri ut på byen lengre, og holder seg egentlig for det meste hjemme foruten om når han er på jobb.

Det eneste jeg har merket i det siste, er noe forandring i hans væremåte. Hans sexlyst har minsket betraktelig. Jeg vet ikke om det er på meg eller generelt, men han er ikke i nærheten like lysten som tidligere. (Han sier han er trøtt).

En annen ting er at han tidligere aldri har vært noe særlig sjalu. Nå i helgen er jeg invitert på fest hos noen venninner. Når jeg fortalte han dette så sa han at han ikke ønsket at jeg skulle gå, at han heller ville at vi to skulle finne på noe sammen (kino, resturant ect). Så plutselig har han blitt noe sjalu(?) og romantisk.

Det som egentlig gjør at jeg ikke stoler på han er på grunn av hans fortid. Han var en stor player og fartet mye på byen. Han har god sjangs, og ingen problem med å få seg et ligg. Har han virkelig gått lei av denne livsstilen eller gjør han noe på jobben kanskje?

En liten ting til som jeg egentlig ikke glemmer med det første er at han lagret nummeret til en jente på mobilen sin for en stund tilbake. Det stod ikke noe navn, men når jeg søkte det opp og konfronterte han med dette ukjente nummeret fortalte han meg at det var ei jente fra jobb. Hun hadde visst gitt det til han i tilfelle han trengte noe hjelp? (han var ny på jobb da).

Grunn til beskymring?

Anonym poster: 82899e0233be0a8ed0bd721836237f33

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+8713

Sjalusi er et resultat av egen usikkerhet...

Det kunne jo vært greit med å vite sånn ca alder på dere..

Endret av Slettet+8713
Lenke til kommentar

Det virker som det er mange som skriver på forum med voldsomme konflikter fordi de har "lest en sms", eller "tilfeldigvis sjekket FB" til kjæresten.

Noe sier meg at når man holder på slik vil man finne nøyaktig det man leter etter. Spørsmålet er; Hva kommer først? Høna eller egget? Er det slik at problemene hoper seg opp etter at man bryter respekten for partnerens privatliv? Eller er problemene allerede uoverkommelige når man har nådd stadiet at man snoker?

• Liker 7
Lenke til kommentar

Merkelig at han plutselig skulle begynne å bli trøtt da? Han var jo ikke det tidligere. Ang. mail så har jeg fått lov til å titte, eller rettere sagt så er vi enige om å ha slike ting "åpent". Ikke at vi skal drive å titte, men vi skal ikke gjemme den heller.

ts Anonym poster: 82899e0233be0a8ed0bd721836237f33

Lenke til kommentar

Titte? Du titta på tlf og automatisk trodde du det var noe - du søkte det opp. Det er ikke akkurat 'åpent' og 'titte' - det er detektiv-arbeid og mistenkeliggjøring. Hvis du holder på slik, så skjønner jeg godt at han begynner å få nok og at lysten forsvinner. Har han ikke lyst, så har han ikke det - men han må gi deg en grunn tydeligvis, så trett/hodepine osv er velkjente unnskyldninger. (det er vinter, så da er også folk mer plaget av tretthet btw)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hvis du fortsetter på denne måten er det hvertfall grunn til bekymring. Det høres ikke ut som han er interessert i andre jenter nå, men er partneren eiesyk og sjalu kan det fort forandre seg. Slapp av og forholdet redder seg selv; stress sånn som du gjør og du skaper en masse problemer som ikke var der fra før. Ekstrem sjalusi kan fort bli en selvoppfyllende profeti, så slutt med en gang.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Det er ingen konkret ting som peker på at han har vært eller er utro. Jeg har tidligere sjekket mail, mobil ect. uten å finne noen ting. Han går heller nesten aldri ut på byen lengre, og holder seg egentlig for det meste hjemme foruten om når han er på jobb.

Grunn til beskymring?

Anonym poster: 82899e0233be0a8ed0bd721836237f33

Grunn til bekymring? Ja men ikke over han, men deg.

Endret av fenele
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vel, du har latt ham skjønne at du er redd for at kjærestene dine skal være utro og han har tenkt å vise deg at han er deg tro med å tilbringe enda mer tid med deg.

SÅ! Når du enda pusher ham med å sjekke mail, tlf etc. så får han seff brakkesyke og er mest sannsynlig dritt lei av deg.

Jeg kjenner meg nemlig igjen, man får ikke mye lyst på høne når man føler seg som en kastert katte...

Lenke til kommentar

Voldsomt så paranoide og sjalu folk på dette forumet er. Jeg har hatt samboer i mer enn to år nå, og har bevisst aldri sjekket en eneste SMS eller Facebook-melding selv om jeg har muligheten til det når som helst. Det handler om å stole på hverandre. Gjør man ikke det, kan det ikke være mye til forhold....

• Liker 3
Lenke til kommentar

Merkelig at han plutselig skulle begynne å bli trøtt da? Han var jo ikke det tidligere. Ang. mail så har jeg fått lov til å titte, eller rettere sagt så er vi enige om å ha slike ting "åpent". Ikke at vi skal drive å titte, men vi skal ikke gjemme den heller.

ts Anonym poster: 82899e0233be0a8ed0bd721836237f33

Hva man har lov til og hva man bør gjøre er to HELT forskjellige ting. Hadde en jeg hadde vært sammen med sjekket facebook / sms / mailen min så hadde hun flydd ut døra fort som F. Har ingenting å skjule, men hun skal faen ikke sjekke.

Lenke til kommentar

Voldsomt så paranoide og sjalu folk på dette forumet er. Jeg har hatt samboer i mer enn to år nå, og har bevisst aldri sjekket en eneste SMS eller Facebook-melding selv om jeg har muligheten til det når som helst. Det handler om å stole på hverandre. Gjør man ikke det, kan det ikke være mye til forhold....

Vel, nå er jeg sammen med en Don Juan også da. Jeg hadde ikke vært så misstenksom å sjekket mail (som forøvrig er veldig lenge siden) dersom jeg var sammen med Ola Nordmann.

Når jeg kom hjem fra jobb i dag forresten, så lå det noen røde roser i sengen min og en liten postit lap hvor det stod "Jeg elsker deg". Selvfølgelig ble jeg kjempe rørt, men alikevel tenkte jeg automatisk at han har dårlig samvittighet for noe? :blink:

ts Anonym poster: af826a24d03af95b4eb355fdeb03690c

Lenke til kommentar

Hahaha ... For en dårlig unnskyldning for at du mangler selvtillit. Selv er jeg ikke Don Juan, men har hatt flere muligheter til å vært utro likevel. (ja, der damene har jaktet meg, ikke motsatt) - Om man er kvinnebedårer eller ikke, så sier det 0 om man vil være utro eller ikke - det har med holdningene til personen å gjøre.

Selvfølgelig må du tenke at det er noe automatisk - det er jo deg i et nøtteskall kan det virke som. Stakkars fyr sier jeg bare.

Lenke til kommentar

Når jeg kom hjem fra jobb i dag forresten, så lå det noen røde roser i sengen min og en liten postit lap hvor det stod "Jeg elsker deg". Selvfølgelig ble jeg kjempe rørt, men alikevel tenkte jeg automatisk at han har dårlig samvittighet for noe? :blink:

ts Anonym poster: af826a24d03af95b4eb355fdeb03690c

"Du gjør aldri noe for meg lengre"

*kjøper blomster*

"HVA HAR DU GJORT NÅ?!?"

:wallbash:

Men for å være litt mer seriøs så tror jeg du først må komme over din egen usikkerhet før du begynner å klandre han for at det har blitt som det har blitt.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...