Serqevx Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Likte den litt jeg =) hehe...men kanskje du burde gjøre noe med utseendet? Spraye f eks..? Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 hahaha Genialt det der da ..snedig LAN case Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 kommer du noen eg da? tg nærmer seg.. Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 at jeg ikke hadde tenkt på det Sjennialt! Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 sinnsykt fett!! har du støpt inn lydsensitiv inverter og I/O (tror jeg) med gips på skjermen ell? du burde lakke hele greia i svart, det tror jeg ville gitt et helt annet intrykk av den. da ser det kanskje 10 ganger mer profft ut oxo. men den ser fortsatt proff ut nå!! Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Tøff den der, men hvor fikk du tak i de bryterne som sitter på skjermen (de svarte)? Lenke til kommentar
bambam Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Tøff den der, men hvor fikk du tak i de bryterne som sitter på skjermen (de svarte)? De følger med katodesettene til Sunbeam. Hvis det er de to i front du mener. Meget rå kasse! Stå på Sier ikke noe om utseendet da jeg har stor tro på dette er midlertidlig. Ser ut som du vet hva du gjør, så avventer et fett design med tid Lenke til kommentar
tmkaldheim Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 noen som ikke ville være der da en anndråpe smøg seg ned i skjermen? en venn av meg sølte 1 l sjokomelk ned i rillene i skjermen.... den funker enda... men skjermbildet er liit forskjøvet. Og man får strøm av den.... Noen som har sitt Final Destinations (vett ikkje heilt hvordan det stavest ) Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 *snufs* Finner ikke siden med bilder *hyle* Dette er liksom noe jeg føler jeg måtte sett.. Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 *snufs* Finner ikke siden med bilder *hyle*Dette er liksom noe jeg føler jeg måtte sett.. Ser ut til at serveren er nede Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Herregud for en genial modd! Blir herlig å dra med seg denne på LAN da! Men skal den virkelig se så.. stygg ut? (Sorry:P) Eller er du ikke helt ferdig med den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå