Smileyheaven Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Jeg har prøve imorgen hvor jeg skal skrive en tekst om hva jeg gjør en hel dag på spansk. Noen som kan hjelpe meg med noen setninger: Første time har jeg spansk. Klokka fem på halv elleve har vi friminutt. Da spiser jeg og snakker med venner. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 (endret) lol3. Endret 20. august 2017 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Primera hora tengo españoles. El tiempo de cinco a diez y media partimos. Cuando comer y hablar con los amigos. Lenke til kommentar
Smileyheaven Skrevet 17. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2013 Primera hora tengo españoles. El tiempo de cinco a diez y media partimos. Cuando comer y hablar con los amigos. google oversetter hjelper meg ikke så mye Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Hoy de las 8:15 a las 9:00 tengo mi curso de español Desde 10:25 es hora de almuerzo Me encanta hablar con mis amigos Lenke til kommentar
Hardgamer Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Første time har jeg spansk. Klokka fem på halv elleve har vi friminutt. Da spiser jeg og snakker med venner. ------ para el primer clase tengo Español a las diez y veinticinco tenemos recreo En el recreo como y hablo con mis amigos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå