Olakumm Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Hei! Jeg lurer på om det er mulig å legge et dokument rett på skjermen på Ipad eller android? Det jeg ønsker er å kunne ha et word dokument eller en pdf fil liggende på skjermen så jeg kan åpne de direkte, uten å måtte gå inn på et program for å åpne filen derifra. På en PC er det jo bare å legge filen på skrivebordet..... Er dette mulig? Kanskje på nye windows nettbrett? Håper jeg klarer å forklare hva jeg ønsker godt nok! Kan noen svare meg? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Testa akkurat på min Nexus 4 telefon. Bruker ES file explorer, holder inne på filen, å velger "Shortcut" Og vips, filen ligger på "skrivebordet" Så det er fult mulig på android iallefall Lenke til kommentar
Olakumm Skrevet 17. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2013 Supert! Takk takk! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Bare hyggelig Etter litt googling så ser jeg ingen løsning på iPad dog. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå