HanEneTomaten Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Min galaxy s2 telefon sluttet å la seg lade for noen dager siden, etter å ha fungert bra fra jeg fikk den forrige jul. Jeg prøvde å sette inn et batteri fra en annen s2, og telefonen min fungerte som den skulle, men kunne fortsatt ikke lade batteriet som er inni. Jeg har også prøvd forskjellige ladere. Forslag? Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Setter ei krone på væskeskadet ladekontakt. Lenke til kommentar
HanEneTomaten Skrevet 17. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2013 Setter ei krone på væskeskadet ladekontakt. Det er ingen hendelser jeg kan komme på hvor den har blitt utsatt for mye væske. Er dette noe som sakte kan virke inn og ødelegge over lang tid med f.eks regnvann eller lignende? Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Regnvann ødelegger telefoner ja. Lenke til kommentar
HanEneTomaten Skrevet 17. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2013 Jeg tviler på at det har kommet mange dråper borti ladekontakten det året jeg har hatt den, men kanskje. Er det noe jeg kan gjøre selv, eller må det verksted til? Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Hvis usb-kontakten er skadet, så er det fint lite du kan gjøre. Du kan nå begynne med å se på kontakten om du ser noe skade. Lenke til kommentar
HanEneTomaten Skrevet 18. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2013 Ingen synlig skade nei. Vet du om noe verksted (privatperson eller bedrift) som kan reparere feilen til en grei pris? Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Hvis du ikke kan se noe skade så ville jeg ha levert inn telefonen der du kjøpte den. Kan jo hende det er en garanti eller reklamasjonssak. Og da skal du ikke betale noe. Lenke til kommentar
HanEneTomaten Skrevet 18. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2013 Dessverre ble skjermen på mobilen knust for snart et år siden. Det har ikke vært noen ytelsesproblemer som følge av den sprukne skjermen, men jeg tviler på at ps.no legger ut for reparasjonen av ladeproblemet hvis skjermen er knust Eller tror du det kan gå likevel? Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Du har fortsatt reklamasjonsrett på ladefunksjonen. Hvis ikke så må ps.no dokumentere hvordan knust skjerm fører til at din telefon ikke lengre lader. Trur de skal få slite litt der. Lenke til kommentar
HanEneTomaten Skrevet 19. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2013 Tusen takk for all hjelp! Det skal jeg huske på til jeg hører fra dem om regninga Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Bare husk å ta backup før du gir den fra deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå