Øystein.F. Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 No er det ikkje lenge til du kan jakte massive beist i villmarka. Les hele saken Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 damit, nintendo gjør det virkelig fristende om dagen til å kjøpe seg en 3ds.dette til tross for bedre viten at den kommer til å støve ned etter et par mnd uansett... Lenke til kommentar
Blank_File Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Hvis den videoen der er in-game materiale til WiiU, så snakker vi vel nesten en killer-app? Så rett og slett ut som noe jeg fikk lyst på! Lenke til kommentar
g.i.r.l. Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Hvis den videoen der er in-game materiale til WiiU, så snakker vi vel nesten en killer-app? Så rett og slett ut som noe jeg fikk lyst på! Oi du kommer til å bli skuffet når du ser den faktiske in-game grafikken, som er mer som et Wii spill i HD oppløsning. Se bildet i artikkelen. Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 No er det ikkje lenge til du kan jakte massive beist i villmarka. Les hele saken Kan noen oversette hele artikkelen? mener ikke å trolle men forstår ikke nynorsk:/ Lenke til kommentar
zeldalover Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 aaaaaaaa jeg klarer seriøst ikke å vente på dette spillet. det frister sykt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå