Kent Rune Haugen Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 - Diamond Ring - Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Spennendes ! Flott ring :-) Blir jo litt nygjerrig på hva du har gjort her, du har kanskje brukt en glassplate som bobblene plasseres oppå. Artig med de blå ovale feltene inne i bobblene også :-) Men dette kan jeg sikkert google :-) Fint bilde i hvertfall. Lenke til kommentar
Kent Rune Haugen Skrevet 17. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2013 Takker Samme oppsettet som med olje og vann. Zalo er mixet i en glassbeholder med 2-3 cm vann. Kamera henger da rett over med to lys på sidene (skaper det ovale feltet). Dennegangen er det ikke noe farge i underlaget, kun en lys plate, blåtonene er tilført i etterkant i dette bildet. Har renset opp masse småbobler rundt i bildet som ellers ville vært forstyrrende små sorte flekker. Det forrige bildet, castaway, er fargene som fanget av kamera, reflektert fra grønn og rosa papp under, ikke noe tilført. Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Kjempeinteressant å høre om, så takk for at du deler , høres artig ut også. Nå må jeg tilbake på castaway bildet og studere detaljene ytterligere Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Schtilig! Trodde først det "var" en ring jeg, gitt! Lenke til kommentar
Kent Rune Haugen Skrevet 19. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2013 Schtilig! Trodde først det "var" en ring jeg, gitt! Haha, takk for den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg