Niklasp Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Vi fikk leke med Corsairs nyeste produkter. Sniktitt: Corsair M65, M95 og K95 Lenke til kommentar
noobsquad Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Kjøpte k90 i høst, digger den "kjedelige" (noen ville kalle det elegant) looken til k90:) hadde riktignok vært fint å få alle tastene mekaniske, men man kan ikke få i både bøtter og spann i guess:) Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Har både k90 og m90, begge er kjempe god, elsker dem tross til elendig programvare k95 synes jeg ble for mye svart, men jeg likte m95 Lenke til kommentar
jihn Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 (endret) Ser jo veldig pent ut, men skinnet kan bedra som jeg selv har erfart med Corsair. Er også mange andre klager på Corsairs offisielle forum ang de forrige modellene. Kjøpte K90 sist vår, virket å fungere greit i starten. Men så begynnte problemene å melde seg med taster som hang seg. Veldig tydelig i skytespill. Så er det jo også det at ikke alle tastene er mekaniske, samt programvaren for å sette opp macroer er noe møkk. Jeg har opplevd parkeringsvakter som mer sammarbeidsvillige. Jeg kommer ihvertfall til å styre klar alle corsairs produkter som ikke har gjennomgått grundig testing av forbrukerne først. CM's modeller er betydelig billigere, sjokkerende nok virker de også å være langt bedre. Har QuickFire Cherry mx black. Endret 17. januar 2013 av jihn 1 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Faen. betyr at jeg må kjøpe K95 og da... Noen som vil ha ett pent brukt K90? 1 Lenke til kommentar
C.. Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 (endret) Jeg elsker Corsair sine produkter, så venter egentlig bare på at de skal komme med en god trådløs mus og eventuelt tastatur. Etter jeg kjøpte Corsair Vengeance 2000 så har jeg blitt helt frelst og er strålende fornøyd med kvaliteten - Veldig spent på oppdateringen som kommer. Så den dag i dag vil jeg ikke påstå at trådløst er noe dårligere enn usb-tilkobling Vet dere om Corsair har noen planer om å lage trådløs mus og tastatur i nærmeste fremtid? Endret 17. januar 2013 av ChristofferRudi Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Kjøpte K90 i romjula, og venter nå på at pengen skal være tilbake på konto. Tastene var så sensitive at jeg kunne blåse på de og få registrert trykk. Disse to mm-ene folk påstår at man må trykke ned, er mer .5 mm. Og så er det fall på 4mm. Hva er poenget med 4 mm med fall etter at trykket er registrert? Og har de fikset feilen med at tastaturet ofte sender trykk to ganger? Eller at tastene ikke en gang reagerer på trykk noen ganger? Disse har blitt nevnt siden de begynte å selge tastaturene, bare se på forumet til Corsair. Jeg kommer aldri til å kjøpe et Corsair-produkt som skal på utsiden av PCen. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 (endret) Faen. betyr at jeg må kjøpe K95 og da...Noen som vil ha ett pent brukt K90? Ja jeg vil gjerne ha ett! Bare send det i posten Endret 17. januar 2013 av BMWcoupeftw Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Jeg kommer aldri til å kjøpe et Corsair-produkt som skal på utsiden av PCen. Jeg tror du har hatt uflaks med tastaturet ditt. Ja, tastene er sensitive, men er det ikke sånn det skal være? Jeg har hatt veldig få problemer med K90, og tastene er ikke et av de.. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Blir nok en M95 eller M65 ja. Har K90, ganske digg, men blir ikke helt vandt til å skrive på så høye taster... Lenke til kommentar
TN;) Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Ser jo veldig pent ut, men skinnet kan bedra som jeg selv har erfart med Corsair. Er også mange andre klager på Corsairs offisielle forum ang de forrige modellene.Kjøpte K90 sist vår, virket å fungere greit i starten. Men så begynnte problemene å melde seg med taster som hang seg. Veldig tydelig i skytespill. Så er det jo også det at ikke alle tastene er mekaniske, samt programvaren for å sette opp macroer er noe møkk. Jeg har opplevd parkeringsvakter som mer sammarbeidsvillige.Jeg kommer ihvertfall til å styre klar alle corsairs produkter som ikke har gjennomgått grundig testing av forbrukerne først. CM's modeller er betydelig billigere, sjokkerende nok virker de også å være langt bedre. Har QuickFire Cherry mx black. Må henge meg på her. Prøvde flere K60 men alle hadde samme feil. Mekaniske tastatur henger seg av og til opp, i hvert fall på min maskin (usb bug?), men K60 var ganske ille. Imidlertid relativt fornøyd med M60 musa. Sniper-knappen kunne vært litt bedre, den har for mye motstand. Kanskje de kunne hatt to sniper-knapper eller noe... Positiv til det jeg nå leste om den hvite versjonen av M65. Spent å se hvordan den føles. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Glinsende hvit mus? Tydeligvis ikke designet for spillere, med andre ord... Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Glinsende hvit mus? Tydeligvis ikke designet for spillere, med andre ord... Hahhaha, er vel akkurat det den er kanskje. 1 Lenke til kommentar
saivert Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Tydelig at Corsair sin tilbehørsavdeling ikke består av de samme folka som lager minne, kabinetter, strømforsyninger og SSDs. For lav kvalitet. Spesielt lydproduktene deres. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Homsepatruljen må trolig på besøk hos HW-Redaksjonen. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 (endret) Hahhaha, er vel akkurat det den er kanskje. Fettmerker av pølsefingre fra første sekund! Endret 17. januar 2013 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Snøspade Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Kjøpte et Corsair K60 og M60 i vår. Ble veldig skuffet over at noen av tastene er rubber-dome. Nei, jeg bruker kanskje ikke F-tastene og de andre så veldig mye, men det der var bare gjerrig fra Corsair sin side. Er derimot strålende fornøyd med M60. Krute god mus! Som tastatur bruekr jeg Das Keyboard Silent Ultimate. Kjempegodt tastatur. Eneste som kunne vært enda bedre var røde brytere. Per nå er det svarte brytere. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Det eneste jeg fant nyttig på K90, var lyset. Lenke til kommentar
TeaRex Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Jeg kan si det jeg aldri skal kjøpe en mus med slik ledning igjen. Helt forfedelig! Lenke til kommentar
loggie24 Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Har både K60 og M60. Fungerer supert. Musa ser dritkul ut og er deeeeilig. Keyboarded er veldig bra, men syns at den ser litt kjedelig ut. Skulle gjerne hatt lys bak tastene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå