t0lling548 Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Hei.. Jeg er en jente på 21 år som trenger hjelp anngående trening. Jeg veier 77 kg og er 178 cm høy! Jeg vil ned til 73 kg men starter på 75kg i starten. Vil også få en strammere kropp da min er veldig slapp. Jeg trener på tredemølla i 25 min og deretter styrketrening i 35 minutt hvergang, men jeg lurer på hvor mange ganger i uken burde jeg trene? Å hvordan øvelser jeg trenger gjøre for å opnå de målene? Mvh falbach91 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Kcal underskudd og gjerne 3 treningsøkter i uka og her har du ett forslag: A=Knebøy/Militærpress/Markløft B=Knebøy/Benkpress/Markløft C=4x4 intervaller Varm opp i en 10-15min før øktene, 3*5reps på alle styrkeøkter, start med stanga og legg på 2,5kg på etter hver økt, så når du når for eks 30kg så begynner du og varme opp med stanga før du tar hovedsettene. Og da gjerne A på mandag, B på onsdag og C på fredag for eks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå