Centrux Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Etter å ha hørt om andre personer som driter opp til flere ganger hver dag, så begynte jeg å lure på om det kanskje er noe som feiler meg. Jeg tømmer tarmen kanskje 1-3 ganger i uken maks. Noen ganger kan jeg gå en uke uten å drite i det hele tatt. Bør jeg gå til en lege eller er det bare kostholdet det er noe feil med? Lenke til kommentar
i-wonder Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 er ikke noe kostholds lege men trur du må endre kostholdet ditt. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Hva er i grunnen normalt, 1 gang per dag? Jeg må innrømme det blir som ofter 2 her, men har meget høy forbrenning. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 (endret) Jeg lurer på hvorfor mannfolk bruker så sinnsykt lang tid på dass? På jobb er det enkelte som kan sitte i 45-50 minutter før de laffer ut igjen som ingen verdens ting. Og ofte setter de opp doringen slik at de skal se ut som de har gjort nr 1 i stedet for nr 2. Selv om lukta avslører dem lang vei! Kan jo ikke være normalt å sitte en halvtime eller lengre på dass? Man begynner jo å lure på om de har fått ett illebefinnende der inne! 4 minutter maks, så er jeg ferdig. Tømt og tørka! Endret 17. januar 2013 av medlem-124997 2 Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Jeg tømmer tarmen kanskje 1-3 ganger i uken maks. Noen ganger kan jeg gå en uke uten å drite i det hele tatt. Bør jeg gå til en lege eller er det bare kostholdet det er noe feil med? Dersom du bare er på do 1-3 ganger i uken så er du kraftig forstoppet og må spise større volum av mat (grønnsaker f.eks) og mer fiber. Eventuelt gå til lege og få noe lakserende middel. Jeg er på do 1-3 ganger om dagen avhengig av hva jeg spiser og hva jeg gjør. Kroppen min reagerer automatisk når jeg skal ut av huset i lengre tid på jobb, skole, trening eller ut og gjøre noe f.eks ved at jeg må på do før jeg går ut. Så det psykologiske kan også ha noe å si. På jobb er det enkelte som kan sitte i 45-50 minutter før de laffer ut igjen som ingen verdens ting Kanskje de har mageproblemer eller psykiske problemer som gjør at det tar lang tid å få igang prosessen. Jeg bruker ikke mer enn et par minutter jeg heller. Og jeg driter aldri når jeg ute. Bare hjemme, eller eventuelt når jeg bor på hotell i utlandet Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Kanskje de har mageproblemer eller psykiske problemer som gjør at det tar lang tid å få igang prosessen. Jeg bruker ikke mer enn et par minutter jeg heller. Og jeg driter aldri når jeg ute. Bare hjemme, eller eventuelt når jeg bor på hotell i utlandet Mulig. Jeg veit bare at dassene på huset går tett hele jævla tida og at jeg er glad for at det ikke er min jobb å stake dem opp. Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 lol det er snakk om skikkelig volum altså? Er vel ikke noe vanskeligere enn å snu seg rundt og trykke på flush en gang iblandt... Er nok mest dopapir som gjør at det går tett. Jeg har sluttet å bruke dopapir, bare spyler med vann og såpe, mye mer hygienisk Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 lol det er snakk om skikkelig volum altså? Er vel ikke noe vanskeligere enn å snu seg rundt og trykke på flush en gang iblandt... Er nok mest dopapir som gjør at det går tett. Jeg har sluttet å bruke dopapir, bare spyler med vann og såpe, mye mer hygienisk Så du dusjer hver gang du driter? Jaja 5 Lenke til kommentar
Aksel114 Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Jeg lurer på hvorfor mannfolk bruker så sinnsykt lang tid på dass? På jobb er det enkelte som kan sitte i 45-50 minutter før de laffer ut igjen som ingen verdens ting. Og ofte setter de opp doringen slik at de skal se ut som de har gjort nr 1 i stedet for nr 2. Selv om lukta avslører dem lang vei! Kan jo ikke være normalt å sitte en halvtime eller lengre på dass? Man begynner jo å lure på om de har fått ett illebefinnende der inne! 4 minutter maks, så er jeg ferdig. Tømt og tørka! kanskje de mnjaa.. tar seg en liten nr. 3 i samme slengen? til ts: hvordan er konsistensen? er den hard og pakka? hva spiser du? aktiv livsstil? prøv og spis litt mer fiber tar jeg en sigarett og en kopp kaffe om morgenen, er det umulig og IKKE drite 1 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Omvendt for meg. Eg driter før eg dusjer. Tidligere har det vært maks en gang pr dag. Kanskje noen dager mellom også. Men i det siste har det blitt en gang pr dag. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Under bulk : 3-4 ganger dagen Under nomale forhold/deff : 1-2 ganger dagen. 1-3 ganger i uken høres rart ut. Spis mer/sunnere evt oppsøk lege (om du har noen problemer grunnet dette da såklart)! Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Grunnen til lang tid på dass: Enten lesing, eller mobil. Lenke til kommentar
Jofred Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 De fleste har vell betalt i dopausen, og ingen kan si at de ansatte driter for ofte.. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 (endret) Etter å ha hørt om andre personer som driter opp til flere ganger hver dag, så begynte jeg å lure på om det kanskje er noe som feiler meg. Jeg tømmer tarmen kanskje 1-3 ganger i uken maks. Noen ganger kan jeg gå en uke uten å drite i det hele tatt. Bør jeg gå til en lege eller er det bare kostholdet det er noe feil med? Du har nok noe feil med kostholdet ja, jeg har selv lite å komme med på en dag, men det er likevel litt. Det er ikke "normalt" å ikke drite minst en gang om dagen. Da jeg ikke er utdannet innenfor feltet vil jeg anbefale deg å ta dette opp med fastlegen din, og spørre h*n hva som er galt. Kanskje de har mageproblemer eller psykiske problemer som gjør at det tar lang tid å få igang prosessen. Jeg bruker ikke mer enn et par minutter jeg heller. Og jeg driter aldri når jeg ute. Bare hjemme, eller eventuelt når jeg bor på hotell i utlandet Ellers er det på grunn av at mannfolk spiser mere enn kvinnfolk? Det må da ha en sammenheng, eller så er det bare jeg som ikke har peiling på hva jeg snakker om (noe som stemmer ). Men det er samme med meg når det gjelder dersom jeg er ute, jeg gjør det aldri. Endret 17. januar 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Jeg lurer på hvorfor mannfolk bruker så sinnsykt lang tid på dass? Ble oppvokst med donald blader på dass, og i dag går tiden til å trykke på telefonen på toalettet. Hjemme kan jeg sitte i oppmot en time om jeg finner noe skøy på youtube elns. Trådstarter burde dra til legen.. Lenke til kommentar
Centrux Skrevet 17. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2013 TS her. Det har kanskje noe med kostholdet å gjøre ja. Jeg er forresten 18 år, og jeg hverken røyker eller drikker kaffe. Jeg er ikke så veldig flink til å lage meg frokost, så det er ikke alltid jeg får i meg grovbrød osv i løpet av en dag. Ellers så spiser jeg helt vanlig mat. Driver forresten ikke på med trening for øyeblikket, så fysisk aktivitet er begrenset til aktiviteter med kompiser osv. Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 (endret) Så du dusjer hver gang du driter? Jaja Jeg driter alltid før jeg går ut. Jeg dusjer også alltid før jeg går ut. Derfor dusjer jeg alltid etter at jeg driter. Logisk nok. Dopapir er miljøfiendtlig, uhygienisk og sprer sykdom. Og folk som ikke dusjer har jeg ikke sansen for. Særlig ikke på buss eller t-bane. Mange slike griser dessverre. Endret 17. januar 2013 av omnomnomnivore 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Jeg driter alltid før jeg går ut. Jeg dusjer også alltid før jeg går ut. Derfor dusjer jeg alltid etter at jeg driter. Logisk nok. Dopapir er miljøfiendtlig, uhygienisk og sprer sykdom. Og folk som ikke dusjer har jeg ikke sansen for. Særlig ikke på buss eller t-bane. Mange slike griser dessverre. Uansett så tror jeg ikke at dine venner/familie vil finne rester fra baken din når de skal bli rene og pene 1 Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Uansett så tror jeg ikke at dine venner/familie vil finne rester fra baken din når de skal bli rene og pene Driter jo ikke i dusjen da Og jeg håper de fleste vasker rumpa si med såpe også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå