AnonymDiskusjon Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Hei enklere og spørre om råd her enn noe annet sted vær ærlige og si det dere mener. lang tekst men les hele beklager skrivefeil når jeg var 14 år skulle jeg på fest sammens med noen kompisser. mamma og pappa skulle la meg være hjemme alene for det funket aldri med barnevaktene (var litt frekk) jeg hadde tatt spritflaska til foreldrene mine og gått ut. gikk dit jeg fikk beskjed om og gå og dem var ikke der jeg hadde blandet hele spritflaska opp i to colaflasker og smakte for det meste cola jeg begynte og gå videre for og se om jeg fant dem men de var ikke noen steder så jeg satt meg i buss skuret og drakk opp den ene flaska alene og hadde begynt på den andre da det plutserlig stoppet en bil og personen i bilen kom raskt ut og rundt bilen og dro meg inn i baksetet det var mørkt jeg var på nippet til og ikke klare og stå pga alkoholen innabors så mannen lager meg på ryggen i bilen og voldtar meg.. deretter kaster han meg ut av bilen og kjører videre. jeg kom meg fort hjem ikke at jeg husker noe av veien hjem trur det var adrenalinet som tokk over kroppen min. jeg var kjempe redd for at mamma og pappa skulle få vite noe og kastet alle klærne mine i vaskemaskinen og satt på den og hoppet inn i dusjen ville jo ikke se ut som et vrak dagen etter for da skulle jo foreldrene mine komme hjem. dagen etter så skylte jeg på vondt i hode og feber og det gikk de på turte ikke fortelle dem noen ting.... dagene og månedene gikk og jeg skulle komfirmeres jeg gledet med sånn til og møte hele familien min og kjøre limo men kjolen min passet ikke så da tokk jeg bare på meg en fin løs topp... jeg er en peron som legger ting bak meg og mye skal til for og huske negative ting men prøver og forklare godt nok det ble 17 mai vi var i byen på kvelden og jeg skulle på diskotec men egentilg ville jeg henge meg gjengen som skulle ned på hotellet og drikke og det gjorde jeg selfølgerlig... pappa ble sinna og etter den dagen så begynte jeg og stikke av og var onkli rampe jente... så skulle familien min og jeg på hytta og da kom jeg på noe jeg har ikke hatt mensen på mange måneder og da gikk det opp for meg alt sammen jeg var gravid!!!! jeg fortalte om voldtekten og alt sammen til pappa med en gang og da begynte ting og skje... avhør der jeg ikke ble trodd politiet sa jeg var en lystløgner og de ikke trodde på meg for 5 flate øre jeg hadde hat sex med en kompis ikke blitt voldtatt... da skulle dem ta inn alle til avhør og jeg mistet alle mine venner (hadde bare gutte venner) etter den gang har jeg altid følt meg uttrygg når jeg går alene og aldri turt og prate med politiet igjen... jeg fikk en sønn og han har jeg den dag i dag verdenshærligste sønn selvomhan kommer fra en voldtekt men nå 4 år etter sliter jeg som faan får ikke sove eller noen ting pga dette skedde igjen og nå rett føre jeg skulle gifte meg. jeg var på fest hos en kompis vi skulle ut og ta en tur med bilen for og se om det var noe liv etter en stund fant dem ut at de skulle til nabokommunen og jeg skulle på bursdag dagen etter så jeg ba dem om og slippe meg av og det gjorde dem (var ikke så langt og gå) men når jeg hadde gått 100 m så hører jeg det kommer en bil den stopper opp og jeg driver på tlf og kobler det ikke helt men da kommer det 6 gutter ut av bilen og de drar meg inn i bilen to eller tre av dem voldtar meg mens resten tokk bilder og filmet... de kaster meg ut av bilen og tlf og nøkkel ligger i bilen de kjører og snur kommer til bake og kaster det ut. og kjører videre ... denne gangen ringte jeg til politiet og de hentet meg og kjørte meg til voldtektsavd på legevakta der ble jeg ikke tatt godt i mot og de var ikke noe hyggerlige. ga forklaring til politit osv.. mannen min tok dett fint og fikk meg over på bedre tanker. jeg husket hvordan bilen så ut og ga all info til pappa han dro inn og konforonterte han som eide bilen noe som kankje ikke var så smart for da fikk de tid til og snøre sammen en grei forklaring... og de har kølet med meldinger og bildene så det ser ut som det var frivillig... så jeg føler at jeg ikke blir trodd på nå heller... i dg var jeg nede og skulle skrive under noe greier og jeg sliter med og gå inn på stasjonen og når jeg og min mann kom inn så sitter henne som avhørte meg i førstevoldtektsaken på kontoret ved siden av skranken jeg kjenner det knyter seg i magen med en gang og jeg får nesten ikke puste sånn overfladisk pust. saksbehandleren min kommer og snakker med meg litt hu sier at det kommer til og gå bedre når retten er over jeg vil bare vite dommen jeg. men til saken da min mann må nå komme ned og møte meg i døra når jeg kommer hjem fra jobb for jeg tørr ikke gå i fra bilen og til døra 2 meter max. jeg går aldrialene noe sted har selvmordstanker og føler med kvalm hele tiden... håpet at tiden skulle lege alle sår men føles ikke sånn ut. har et nr til akutt team men vet ikke om det er lurt og dra fra det man elsker for og bli innlagt bare si hva dere mener folkens og spør hvis det er noe Anonym poster: 88ef8041e5c46e476aab25c7ab1347a2 Lenke til kommentar
i-wonder Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 vet ikke hva som skedde men den ble annonym hmm kanskje jeg huka av den men håper på en fin diskusjon her. Lenke til kommentar
i-wonder Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 ikke bare det men nesten hver natt drømmer jeg greit om politiavhørene og voldtektene. når kommer dete til og gi seg ??? Lenke til kommentar
i-wonder Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 så plis dere som leser bare legg igjen et lite pip Lenke til kommentar
Aksel114 Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Kanskje vil det aldri gi seg? Hendelser som dette kan sette dype spor.. Syntes utrolig synn ideg viss alt dette er sant. Fortsette selvmordstankene, ville jeg oppsøkt hjelp snarest. Skadet de deg fysisk? Lenke til kommentar
i-wonder Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Kanskje vil det aldri gi seg? Hendelser som dette kan sette dype spor.. Syntes utrolig synn ideg viss alt dette er sant. Fortsette selvmordstankene, ville jeg oppsøkt hjelp snarest. Skadet de deg fysisk? dette er sant ellers hadde jeg ikke giddi og skrevet det. sliter som helst men ikke noen fysiske skader mere enn at jeg hadde vondt i hele kroppen flere uker etter på.. Lenke til kommentar
i-wonder Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 klarer ikke snakke med legen om dette en gang Lenke til kommentar
egen9 Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Anbefaler psykolog. Har vært hos en selv, og selv om de er iriterende , og for meg hvertfsll føltes som han ikke gjorde en skit. Så funker det faktisk, bare husk at selvom det ikke virker som de gjør noe (gjore ikke det for meg hvertfall) hjelper det veldig. Lenke til kommentar
i-wonder Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Anbefaler psykolog. Har vært hos en selv, og selv om de er iriterende , og for meg hvertfsll føltes som han ikke gjorde en skit. Så funker det faktisk, bare husk at selvom det ikke virker som de gjør noe (gjore ikke det for meg hvertfall) hjelper det veldig. dro til lege i dag veldig stolt over meg selv faktisk( måtte ha med mannen min) men jeg klarte det. ble sendt opp på akkutt team og nå skal jeg bli innlagt på psykriatisk avd... noen som kan si hva det innebærer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå