pottfrid Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Hei! Lurer på om flere har erfaringer med dette? Bestilte noen kniver fra kjøkkenkniver.no som skulle være julegave egentlig. Jeg forhåndsbetalte med kort, så pengene er trekt.. Når jeg går inn på siden dems nå, står det: "Hostingaccount is closed. We have not yet registred all payments for this hostingaccount, so it has been closed. You can see your invoices at your hostingaccount.Your hosting account will be reopened when payment is recieved." Hva betyr dette? kommer jeg noen gang til å få produktet mitt? eller se noe til pengene mine? Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Kommer opp det samme på meg, og jeg har aldri kjøpt noe der? Sikkert noen jævla svindlere som har stengt siden deres .. Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 https://www.facebook.com/pages/Kj%C3%B8kkenkniverno/211212756543?sk=info Står litt kontaktinformasjon på facebook-siden dems, men siden nettsiden er nede kan man mistenke at det er begjært konkurs. Prøv å ta kontakt på telefon. Mailen dems vil være død om firmaet er konkurs. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Adressen er registrert på et enk med orgnr 990456100. Forutsatt at butikken er drevet av samme firmaet, så kan du gå på vedkommende personlig, man kan ikke bare slå seg konkurs som enk. 1 Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Uansett, har du betalt med kredittkort kan du kreve kortutsteder for pengene, og så er det opp til dem å få dem tilbake fra selger. Lenge leve norsk kredittkjøpslov! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå