donald.reader.duck Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Hei Jeg lurte på om noen visste hvordan jeg kan joine en turnering? Hva må jeg evantuellt gjøre, og hvor? Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Spørs nett hva turnering og hva du skal der, se på spille or..? Finnest Leauge of Legends turneringer på ByLan (Nest største lanet i norge, i bergen) eller TheGathering (Noe slikt) i Oslo (trur det var i Oslo og det er det største) Premien er bra og du får muligheten av og joine ein større turnering if I am not mistaken Lenke til kommentar
fiskerdigg Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Hei Jeg lurte på om noen visste hvordan jeg kan joine en turnering? Hva må jeg evantuellt gjøre, og hvor? Har du et team på 5 stk? Det er ganske nødvendig for å få joinet en turnering, da lol er et lagspill.. Lenke til kommentar
Exxia Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Spørs nett hva turnering og hva du skal der, se på spille or..? Finnest Leauge of Legends turneringer på ByLan (Nest største lanet i norge, i bergen) eller TheGathering (Noe slikt) i Oslo (trur det var i Oslo og det er det største) Premien er bra og du får muligheten av og joine ein større turnering if I am not mistaken TG er nok i Hamar ass. Lenke til kommentar
donald.reader.duck Skrevet 19. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2013 Har du et team på 5 stk? Det er ganske nødvendig for å få joinet en turnering, da lol er et lagspill.. ja jeg har et team på 5. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå