Nutcracker Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Etter mange besøk på forskjellige internet sider, og vandring rundt diverse forum har jeg kommet frem til at jeg bør kjøpe den disken: Harddisk: Samsung 120.0GB IDE 5400RPM UDMA-133 3.5" Noise Guard, SV1203N til 880,- Da denne er rask, kjølig og stillegående. Og til Gp32-en min (som jeg får snart) tenkte jeg å kjøpte et smart media kort. Tenkte å kjøpe et apacer 128MB fra psdata, da jeg skal bestille disken derfra. Regner med at den funker fint. Ps: Tror jeg har lest en plass, at hd-en er 'lockable', noen som vet for sikkert? Edit: Jepp, jeg klarte å glemme å skrive at det var en samsung disk, men nå vet dere iallefall det. Når det gjelder det med større disk, så er jeg egentlig ikke interessert i en større. Trenger ikke egentlig mer en 120GB, og så er denne disken mye for pengene (bare 160 gb-en er billigere per GB). Og da må jeg til med å flashe igjen(hvis jeg kjøper 160 GB-en), det orker jeg ikke. Lenke til kommentar
PulZ Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Etter mange besøk på forskjellige internet sider, og vandring rundt diverse forum har jeg kommet frem til at jeg bør kjøpe den disken: Harddisk 120.0GB IDE 5400RPM UDMA-133 3.5" Noise Guard, SV1203N til 880,- Da denne er rask, kjølig og stillegående. Og til Gp32-en min (som jeg får snart) tenkte jeg å kjøpte et smart media kort. Tenkte å kjøpe et apacer 128MB fra psdata, da jeg skal bestille disken derfra. Regner med at den funker fint. Ps: Tror jeg har lest en plass, at hd-en er 'lockable', noen som vet for sikkert? Siden du ikke oppgir noe merke så er dette litt vanskelig å si, men ut i fra beskrivelsen av harddisken så ser det ut til at det er en Samsung disk... Disse egner seg ganske godt for bruk i xboxen og kan låses og lager lite varme og støy.. Men personlig så ville jeg ha gått til anskaffelse av en litt større harddisk nå som man har muligheten til dette. Lenke til kommentar
goggen Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Får man brukt større disker enn 120 gig i Xboxen da? Mulig det har kommet noen nye modder/biose'er jeg ikke har fått med meg? Lenke til kommentar
PulZ Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Får man brukt større disker enn 120 gig i Xboxen da? Mulig det har kommet noen nye modder/biose'er jeg ikke har fått med meg? Det er kommet en lba48 patch til biosene, dette menes at man kan bruke harddisker som er større enn 137gb som var den gamle begrensninga. Lenke til kommentar
redflame Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 du har egentlig gjort en grundig undersøkelse fordi det "var" nemlig sånn at samsungen du har valgt var/er veldig bra, men nå har det gått så lenge at man kan trygt si at 7200 rmp ikke er noe farlig med tanke op overopphetning så jeg ville valgt det, har selv en maxtor 120 gig med 2 mb cache, alle disker kan brukes untatt segate, men som forige mann sier så ville jeg også valgt en større disk siden det er nå kommet "free limit", er ganske på prøvestadiet ennå , men virker som det fungerer ganske bra, Så jeg bestilte meg en 250 gig disk fra komplett i dag,var på ukens tilbud til 2600,- du trenger garantert den plassen du kan ha så gjør det hvis du har råd til det!! mer info se http://www.slashxbox.com/index.php?act=home eller http://www.xbox-scene.com/ Lenke til kommentar
roolf Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Redflame: Tror du bør revurdere den 250 GB disken som er ukens tilbud på Komplett.no siden det er en S-ATA (seriell ATA) disk. Så vidt jeg vet har ikke hovedkortet på xboxen S-ATA utgang. Må legge til at jeg ikke har noen erfaring med å skru på xboxen, så det er mulig at jeg tar feil eller at du har funnet en måte å løse dette på med tilleggskort el. Bare nevner problemet dersom du ikke var klar over det. Lenke til kommentar
PulZ Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Dette er helt riktig, harddisken på ukens tilbud kan ikke brukes i xbox på grunn av at denne er sata disk ikke ide disk Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Denne ukes tilbud, Maxtor IDE ATA-133 200GB 7200RPM 8MB til 1590, noen som vet hvordan den duger i boxen? Lenke til kommentar
redflame Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 jo takk jeg oppdaga det i siste liten! phu!! så det ble den samme disken men i "IDE 3.5" i stedet! Den Maxtor IDE ATA-133 200GB 7200RPM 8MB til 1590 fungere sikkert bra den også ,alle disker har fungert bortsett fra noen "speacial edition" segate disker en gang i tiden, bare sørg for at det er IDE så går det bra. Lenke til kommentar
sxxxe83 Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Bestilte en Maxtor IDE, ATA100, 300GB 5400RPM 2mb cache.. I allefall ikke noe overkill med denne her, pluss, litt størrelse, får nok bruk for det tror jeg... For å være helt ærlig så husker jeg ikke prisen helt, bestillte også en Seagate 120gb (til PC) og en logitech mx500 mus, kom på 4130,- el no,.. Tenkte jeg skulle begynne som smått på "prosjekt, legge inn divx jeg har på cd, på HDD.. har 500cd`r, , tar litt tid det.. vel og mærke, prosjekt, haster ikke så alt for masse, og bruker nok EN DEL tid, kommer til å la det gå over en veldig lang periode... Lenke til kommentar
FishBone Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Og til Gp32-en min (som jeg får snart) tenkte jeg å kjøpte et smart media kort. Tenkte å kjøpe et apacer 128MB fra psdata, da jeg skal bestille disken derfra. Regner med at den funker fint. Jeg bare lurte på om du hadde bestilt en av de med lys... Hvor mye må du betale for den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå